Atletismo en pista

ATLETISMO EN PISTA PONTEVEDRA_ XOGADE

O 28 de maio rematamos as actividades do XOGADE participando no campionato de atletismo en pista provincial celebrado no centro Galego de Tecnificación Deportiva, en Pontevedra.

Tags: Atletismo en pista, PLAN PROXECTA, Presentación, Xogade, Educación física

ATLETISMO EN PISTA_ PROXECTA_XOGADE

O 14 de febreiro o alumnado de 5º acompañado por nenos e nenas de 4º e 6º participaron nunha convivencia de atletismo en pista, con alumnado doutros centros da contorna. Esta actividade realízase a través do Plan PROXECTA_XOGADE no que estamos inmersos.

Tags: Atletismo en pista, PLAN PROXECTA, Presentación, Educación física

ATLETISMO EN PISTA

O atletismo é un deporte que inclúe moitas modalidades. É por iso que permite ao praticantes experimentar distantas probas para avaliar o seu rendemento. Nós estivemos, un ano máis, nas pistas de Cuntis para participar nas probas de 4x60m (relevos), 60 m lisos, lanzamento de peso e vórtex, salto de lonxitude e 500 m. Acudimos con dous equipos que competiron contra outros colexios da contorna.

Deixámosvos unha mostra das actividades.

Tags: Atletismo en pista, Presentación