Letras Galegas

Semana Cultural 2019

Xa están aquí as actuacións enteiriñas da Semana Cultural. Disfrutade dos artistazas que temos no colexio e, xa sabedes, para o ano máis e mellor!

BELEHISTORIAS

Aquí tedes a 1ª edición das "Belehistorias"

Historias creadas en familia e ambientadas na nosa contorna

Moitas grazas a todas as familias participantes!

SEMANA CULTURAL DAS LETRAS GALEGAS 2016

Celebramos a Semana Cultural das Letras Galegas 2016, con diferentes actuacións, onde houbo dende representacións musicais, presentacións de libros e ata trucos de maxia, levadas a cabo polo alumnado do centro. Están feitos uns fenómenos. Noraboa rapaces e rapazas!!!!

Noraboa!!!
SEMANA CULTURAL DAS LETRAS GALEGAS 2016 - Kizoa Editar Videos - Movie Maker

OBRADOIRO DE PERCUSIÓN CON MATERIAL DE REFUGALLO

Durante esta semana imos ter varias actividades culturais. Unha delas fixémola hoxe. Todos os alumn@s do colexio participaron nun obradoiro de música, onde os instrumentos estaban feitos con material de refugallo.

OS NOVOS GALIÑOS DE BELESAR NA RADIO GALEGA MÚSICA

OS NOVOS GALIÑOS DE BELESAR
Como sabedes, o pasado domingo, 13 de marzo, Os Galiños de Belesar estiveron na Radio Galega Música presentando a súa primeira gravación editada "Pequenos sons".
Aquí tedes o enlace ó programa "Lume na palleira" (a partires do minuto 11).

A nosa sinceira noraboa!

LETRAS GALEGAS 2015