Actividades extraescolares

EXHIBICIÓN ZUMBA 2016

Hoxe rematou a actividade extraescolar de Zumba e as nenas, xunto coa súa profe, fixeron unha exhibición para compañeiros, profes e familias.
Fixérono xenial!
Noraboa ás nenas e á profe e moitas grazas ao público asistente.

DÍA DE PORTAS ABERTAS

ABALORIOS E COMPLEMENTOS DÍA 5 DE OUTUBRO

ÁS 4:30 NO COMEDOR

DIBUCUENTA CUENTOS DÍA 8 DE OUTUBRO

ÁS 5:00 SALA USOS MÚLTIPLES

Actividades Extraescolares curso 2015/2016

ACTIVIDADES INFANTIL

ACTIVIDADES PRIMARIA

La información de las Actividades de Primaria ha sido modificada. Ver en documento adjunto.

Encuesta - Actividades extraescolares 2012-2013

Queremos saber a vosa opinión sobre as Actividades Extraescolares a implantar para o curso 2012-2013! Para elo, agradeceriamos que cubrades a seguinte encuesta.

Cubrídea tamén si sodes novos no cole e os vosos fillos comenzan o próximo curso!

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?fromEmail=true&formkey=dEhF... ">Pincha aqui para cubrir a encuesta

Indicación: ao terminar de cubrir a encuesta, presionade co rato no botón “SUBMIT” que hai na parte baixa do formulario para envíalo

Mentres non pinchedes en SUBMIT, non se envía a información!

Gracias por axudarnos!

Subvención da Consellería de Igualdade (curso 2011-2012)

Temos boas novas!!

Concedéronnos a subvención da Consellería de Igualdade (curso 2011-12), para as activividades extraescolares de cociña, gaita, inglés, xadrez e ioga. Ingresaron o 33% da mesma, o que supón unha redución de 4€/mes na mensualidade de ditas actividades a partir do recibo xaneiro. As actividades terán un coste de 11€/hora, agás a de ioga, que pasa a 12,05€/hora. En canto ás do ano 2010-11, estamos aínda á espera do ingreso da mesma.

Curso 2011-2012

Una vez vistas as vosas solicitudes, xa temos listo o calendario de actividades extraescolares definitivo a desenvolver no centro para o curso 2011-2012:

Subvencion para as actividades de Musica, Inglés, Teatro, Ioga, Gaita e Pintura

Temos voas novas!!

A Consellería de Igualdade e o Fondo Social Europeo concedéunos unha subvención para as actividades extraescolares que non tiñamos subvencionadas de Musica, Inglés, Teatro, Ioga, Gaita e Pintura que nos permitirá financiar ata o 50% do custo de ditas actividades as familias.

A partir do mes de abril aplicaráse esta subvención aos precios indicados más abaixo para as actividades.

Nunha próxima reunion da directiva da ANPA cos pais informaráse con mais detalle.

Distribuir contenido