MATEMÁTICAS 1º, 2º

Bo día rapaces, rapazas e familias.

Antes de expoñer as actividades para esta semana quería explicarvos que ditas actividades teñen, principlamente, a finalidade de favorecer o hábito de traballo diario do alumnado e, en nigún caso, teñen que supoñer enfado ou frustración para alumnado ou familias. Cada un e cada unha ira traballando na medida das súas posibilidades. Dexarei as actividades en arquivo adxunto para podelas descargar e as deixarei plasmadas tamén para poder ser visualizadas directamente na pantalla. Non é preciso imprimilas, pois podemos observar a proposta na pantalla e copiar o que temos que facer nun folio ou caderno.

No caso de non poder acceder á web podemos facer todo tipo de actividades que impliquen o manexo da competencia lectora (ler libros, revistas, xornais,...), competencia escrita (redactar o diario, inventar historias, inventar recetas,...), competencia matemática (realizar operacións de sumas e restas, resolución de problemas, medir obxectos da cas ou habitacións, elaborar unha receta onde traballaremos co peso, debuxar figuras xeométricas e recortalas para facer un TANGRAM, xogos de taboleiro con dados nos que podamos traballar o cálculo mental,...) ou competencia ciéntifica (coidar as plantas, realizar experimentos sinxelos,...)

1º EDUCACIÓN PRIMARIA

MATEMATÍCAS 1º - REPASO DE NUMERACIÓN

1º) Escribe cinco números entre el 1 y el 100. Te dejo uno escrito, escribe tú los otros cinco:

2º) Escribe el nombre de esos números como en el ejemplo.

Setenta y tres.

3º) Ordénalos de mayor a menor y pon el signo adecuado: (MAYOR QUE >/MENOR QUE<)

4º) Escribe el número anterior y posterior como en el ejemplo

5º) ¿Qué número es? Escribe.

2D Y 3U
5U Y 6D
3D Y 44U
70+1
5+90
50+30+7

MATEMATÍCAS 2º - REPASO DE NUMERACIÓN

1º) Escribe cinco números entre el 1 y el 1000. Te dejo uno escrito, escribe tú los otros cinco:

2º) Escribe el nombre de esos números como en el ejemplo.

Setenta y tres.

3º) Ordénalos de mayor a menor y pon el signo adecuado: (MAYOR QUE > / MENOR QUE <)

4º) Escribe el número anterior y posterior como en el ejemplo

5º) Descompón el número 893 (ochocientos noventa y tres) de distintas formas.

EN C, D Y U

EN SUMAS