Escolares

Traballo multinivel. Aulas mixtas de 1º, 2º e 3º

As aulas mixtas é unha proposta de traballo que ofrecemos dende o centro grazas a que facilita unha dinámica inclusiva atendendo ás diferencias de cada alumno e alumna.

O deseño de actividades multinivel é unha das estratexias que mellor inclúen a todo o alumnado na actividade diaria de clase, sexa cal sexa o nivel de habilidades que presenten.

Resumo semanal Bitácoras (semana 2-6 outubro)

Benqueridas familias.

Convidámosvos a que olledes as bitácoras do colexio. Estamos publicando contidos interesantes e veredes algunhas das cousas que traballamos nos diferentes niveis.

• En Infantil o novo alumnado xa se está adaptando as novas dinámicas e espazos.
  • En 1º non todo son matemáticas, tamén celebramos aniversarios.
  • En 2º contar cara adiante e cara atrás é sinxelo, mesmo de dous en dous.
  • En 3º estamos rexistrando o tempo e traballando a percepción do noso corpo, e como os alimentos inflúen no noso benestar.
  • En 4º traballamos coas regletas diferentes aspectos das matemáticas.
  • En 5º dividimos e repartimos coas regletas.
  • En 6º falamos dunha dinámica que fixemos e amosamos o noso primeiro contacto coas regletas este curso e… queremos máis!

En 5º e 6º, ademáis están desenvolvendo un proxecto relacionado cos seres mitolóxicos galegos. Podedes ver esta información aqui.

Acceder ás bitácoras.

Documentación de Centro