AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR | Lista PROVISIONAL

En anexos pódese ver a lista provisional de solicitudes admitidas e non admitidas para a convocatoria da Consellería de Axudas para Material Escolar e Libros de Texto 2019/2020.

Contra esta resolución provisional cabe reclamación no propio centro durante dous días (8 e 9 de xullo). Publicarase LISTA DEFINITIVA O DÍA 10 DE XULLO DE 2019

ACLARACIÓNS IMPORTANTES

• Non se recomenda comprar material escolar ata setembro, momento no que se formalizará a adscrición do profesorado (a asignación de mestra/e a cada titoría que se fará no primeiro claustro do curso 2019/2020)
  • Esta convocatoria é só para alumnado de Ed. Primaria. Avisaremos cando saia a convocatoria de axudas para material escolar de E. Infantil (previsiblemente outubro 2019)
  • 1º, 2º 3º de Ed. Primaria non usarán libros de texto do Fondo Libros, por iso a aplicación non lle asigna número de libros, e figuran nas listaxes anexas a esta publicación como "non solicita". De precisarse material funxible, serán as mestras asignadas en setembro as que o soliciten ás familias.
  • Os libros de 4º, 5º e 6º de Ed. Primaria serán entregados ao alumnado polas titoras/es de cada aula en setembro
  • Recoméndase recoller os vales para material escolar en setembro, no inicio do curso 2019/2020, cando as titoras/es entreguen ao alumnado a lista de necesidades. Se se perde ou estropea o cheque/vale, non se pode xerar outro novo.
AdxuntoTamaño
LISTAXE PROVISIONAL FONDOLIBROS.pdf151.22 KB