blogue deadmin

Menú do mes de febreiro 2021

Menú do mes de xaneiro de 2021

O NOSO TRABALLO PREMIADO

Temos a inmesa alegría de contarvos que recibimos un PREMIO ACCÉSIT polo podcast que fixemos o curso pasado co alumnado de 6º curso chamado "Na verea da igualdade" para o II Certame Escolar de Podcasts en Galego Xosé Mosquera Pérez, organizado polo IES Plurilingüe Rosalía de Castro de Santiago de Compostela.

Sen dúbida un recoñecemento ao traballo e implicación do noso alumnado durante o confinamento. Parabéns para eles!!

Nos próximos días deberemos recoller o premio en Santiago!

Deixamos de novo o podcast para que o escoitedes!

DESTINATARIOS AXUDAS MÁSCARAS

Segundo a Orde do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21 (código de procedemento ED330E). Diario Oficial de Galicia nº 230, do 13.11.2020 adxúntase listaxes provisional e definitiva de admitidos.

Menú de decembro 2020

Menú do mes de decembro de 2020

CURSO PARA NAIS E PAIS

Como xa se falara a semana pasada, o vindeiro venres 20 en horario de 16.00 a 18.00, impartirase no centro o curso para os pais e as nais que o desexedes.

Os contidos serán os seguintes:

• Iniciación no manexo da aula virtual do centro.
  • Applicación abalarMóbil.
  • Falemos (sevizo de videoconferencia).

Animádevos a participar!