Día da Paz

CELEBRANDO A PAZ 2022

O 30 de xaneiro celébrase o DÍA MUNDIAL DA PAZ.

Dende EXTRAESCOLARES e CONVIVENCIA propuxeron varias actividades para o alumnado:

1) UNID@S POLA PAZ: Escribiron lemas ou propósitos en tiras de papel que deixamos abertas para unilas a continuación curso a curso nunha gran cadea que loce fermosa na entrada do Centro.

2) POMBAS CON MENSAXE: En cada prego do abano da pomba escribiron palabras relacionadas coa PAZ.

3)CHAPAS: Convertiron o seu debuxo en chapa...maxia!!!!

Facendo un recorrido polo Centro, atopamos moitos traballiños orixinais e fermosos que fixeron as distintas titorías para traballar este tema tan importante...

QUE TODOS OS DÍAS SEXAN DE PAZ!!!!

DIA MUNDIAL DE CONCIENCIACIÓN SOBRE EL AUTISMO

Se estima que 7 millóns de personas teñen trastorno do espectro autista (TEA) en Europa. En España, máis de 450.000. Para elas, o acceso educación e o emprego non son solo un dereito, senón tamén factores clave para a súa  calidade de vida.

Para visibilizar as barreiras e oportunidades das personas con autismo os nenos viñeron ao cole  cunha prenda de cor azúl e fixewron unha serie de  actividades  que poderedes ver no seguinte vídeo:

GRAZAS POR PARTICIPAR!

CARAMELOS POLA PAZ

Este ano o equipo de convivencia do cole organizou un actividade moi bonita para conmemorar o día da Paz: caramelos pola paz. Cada neno elaborou o seu propio caramelo e escribiu nel unha mensaxe de Paz para levar para súa casa. Ademáis os nenos e nenas de 4 anos fixeron botellas de paz, os de 5º e 6º traballaron a canción  "Imagine" de John Lennon, os de 5 anos debuxaron o planeta terra rodeada de nenos dándose  a mán, os de segundo fixeron con papiroflexia as pombas da paz, etc.

Aquí está a reportaxe fotográfica con algúns dos traballos feitos, esperamos que vos guste!!

UNHA BOTELLA DE PAZ (4 ANOS)

As nenas e os nenos de 4 están inmersos nun proxectos sobre "Os sentidos"; esta semana comezamos co sentido da vista: xogamos con lupas, gafas, luz negra e pintura fluorescente, etc.  Unimos este proxecto co día da paz a través da "botella da calma" chea de cores e brillos. Traballamos a partir dunha fermosa canción titulada "Unha botella de paz": escribiron mensaxes, fixeron a botella de paz, pintaron un fermoso mural... Neste vídeo resúmese o traballo desta semana!!!

Espero que vos guste!!

CHARLA DA GUARDIA CIVIL NO NOSO CENTRO

HOXE NO NOSO CENTRO OS PAIS E NAIS DOS NOSOS ALUMNOS PUIDERON ESCOITAR UNHA CHARLA IMPARTIDA POLA GUARDIA CIVIL SOBRE ACOSO ESCOLAR, O USO DAS NOVAS TECNOLOXÍAS E A VIOLENCIA DE XÉNERO. TODOS OS ALÍ PRESENTES RECIBIMOS INFORMACIÓN MOI VALIOSA E NECESARIO NESTES TEMPOS.

CHARLAS E CONTACONTOS POLA PAZ

ESTE ANO CONMEMORAMOS O DÍA PAZ CON CHARLAS E CONTACONTOS QUE TIÑAN COMO TEMÁTIVA O RESPETO A DIVERSIDADE DE XÉNERO TENTANDO ERRADICAR E CONCIENCIAR AOS NENOS E NENAS SOBRE OS ESTEREOTIPOS DE XÉNERO.

FOI IMPORTIDO POR SARA URIS E OS NENOS E NENAS DISFRUTARON MOITO CON ESTA ACTIVIDADE.

XORNADA DE XOGOS TRADICIONAIS – FIN DA FASE I: INDAGACIÓN

A primeira fase do proxecto “Xornada de xogos tradicionais” chegou ao seu fin. E con este comeza a segunda fase que consistirá en recrear o xogo tradicional escollido por cada clase, mediante materiais de reciclaxe.

Posto que dende o Equipo de Dinamización da Lingua Galega temos moi presentes as recomendacións efectuadas polo Equipo da Biblioteca do noso cole a través da PDI “Salvemos o planeta”.

Sen máis, aquí podedes observar as imaxes dos resultados da primeira fase de cada curso do noso cole…ESTADES PREPARADAS E PREPARADOS PARA QUEDAR ABRAIADAS E ABRAIADOS?

Finalmente, dende o EDLG queremos agradecer ao alumnado e aos titores/as do noso cole o seu gran esforzo e colaboración. Se o proceso foi incríbel o resultado non se queda atrás!! ESPECTACULAR!

Con agarimo,

O EDLG.

25 N DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

UN ANO MÁIS XUNTÁMONOS PARA CONMEMORAR O 25 N, O DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO. ESTE ANO O TRABALLAMOS A TRAVÉS DA CANCIÓN DE ROZALÉN "UNA PUERTA VIOLETA". UNHA PORTA QUE ESTIVO PECHADA E QUE SE ABRIU O 25 N!! CHEO DE MENSAXES E DE PEIXIÑOS.

CADA NENO E NENA DO COLE COLOCOU UN PEIXIÑO NO BARCO CON MENSAXES OU SIMPLEMENTE DEBUXOS.

EVIDENTEMENTE, OS COMPAÑEIROS DE 6º FORON OS ENCARGADOS DE LER O MANIFESTO.

NO SEGUINTE VIDEO PODERES VER A XABI E A JULI LENDO O MANIFESTO:

UNHA XORNADA PARA CONCIENCIAR A TODOS OS NENOS E NENAS DESTA LACRA PRESENTE NA NOSA SOCIEDADE.

UN DÍA PARA CONCIENCIAR AOS NOSO NENOS E NENAS.

Día da paz 2019

Este ano para conmemorar o día da paz traballamos unha canción de Macaco titulada "Somos una marea de gente" e para conciednciar aos alumnos fixemos unha marea de xente con bonecos de papel polo cole, todos diferentes pero remando ao mesmo compás.

E preparamos unha sinxela coreografía para a canción que representamos no patio cuberto de infantil.

Nada máis rematar a canción, espontáneamente, abrazos, abrazossss

Recursos para traballar o Día Internacional da Paz

O vindeiro día 30, celebraremos o Día Internacional da Paz.

Deixámosvos varios recursos para  ir preparando a celebración.

Xogo para valorar e escoller a mellor opción que nos permita mellorar a convivencia entre iguais.

Mulleres pola Paz

Cuento: El valor de la amistad

Cuento: La gran pelea

Symbaloo: Recursos para nenos