Día da Paz

25 N DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

UN ANO MÁIS XUNTÁMONOS PARA CONMEMORAR O 25 N, O DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO. ESTE ANO O TRABALLAMOS A TRAVÉS DA CANCIÓN DE ROZALÉN "UNA PUERTA VIOLETA". UNHA PORTA QUE ESTIVO PECHADA E QUE SE ABRIU O 25 N!! CHEO DE MENSAXES E DE PEIXIÑOS.

CADA NENO E NENA DO COLE COLOCOU UN PEIXIÑO NO BARCO CON MENSAXES OU SIMPLEMENTE DEBUXOS.

EVIDENTEMENTE, OS COMPAÑEIROS DE 6º FORON OS ENCARGADOS DE LER O MANIFESTO.

NO SEGUINTE VIDEO PODERES VER A XABI E A JULI LENDO O MANIFESTO:

UNHA XORNADA PARA CONCIENCIAR A TODOS OS NENOS E NENAS DESTA LACRA PRESENTE NA NOSA SOCIEDADE.

UN DÍA PARA CONCIENCIAR AOS NOSO NENOS E NENAS.

Día da paz 2019

Este ano para conmemorar o día da paz traballamos unha canción de Macaco titulada "Somos una marea de gente" e para conciednciar aos alumnos fixemos unha marea de xente con bonecos de papel polo cole, todos diferentes pero remando ao mesmo compás.

E preparamos unha sinxela coreografía para a canción que representamos no patio cuberto de infantil.

Nada máis rematar a canción, espontáneamente, abrazos, abrazossss

Recursos para traballar o Día Internacional da Paz

O vindeiro día 30, celebraremos o Día Internacional da Paz.

Deixámosvos varios recursos para  ir preparando a celebración.

Xogo para valorar e escoller a mellor opción que nos permita mellorar a convivencia entre iguais.

Mulleres pola Paz

Cuento: El valor de la amistad

Cuento: La gran pelea

Symbaloo: Recursos para nenos

Symbaloo: Recursos para profesorado

Así celebramos o Día da Paz

Aqui vos deixamos o resumo das distintas actividades que fixemos para celebrar o Día da Paz.

Pincha na imaxe para velas.

VISITOUNOS SUSA HERRERA!

Hoxe tivemos o privilexio de escoitar, en vivo e en directo, as cancións do novo disco de  Susa Herrera " En Cabárceno se sigue cantando"

Para ver unha pequena mostra da actuación, pincha na imaxe

O DÍA DA PAZ 2014!!

Este ano para celebrar o día da pez fixemos unha recollida de  alimentos, superando con creces os kilos do ano pasado. Cada aula encargouse dunha recollida específica: productos de hixiene, conservas, almorzos, etc

Ademáis aprendemos e traballamos a canción do "Canto del loco" "¿Por qué no ser amigos?".

Conto: A pomba Mari Paz

A semana pasada, os nen@s de terceiro, estivemos traballando o conto "A pomba Mari Paz" Gustounos moito. Querémolo compartir con vos.