Día da Paz

CHARLA DA GUARDIA CIVIL NO NOSO CENTRO

HOXE NO NOSO CENTRO OS PAIS E NAIS DOS NOSOS ALUMNOS PUIDERON ESCOITAR UNHA CHARLA IMPARTIDA POLA GUARDIA CIVIL SOBRE ACOSO ESCOLAR, O USO DAS NOVAS TECNOLOXÍAS E A VIOLENCIA DE XÉNERO. TODOS OS ALÍ PRESENTES RECIBIMOS INFORMACIÓN MOI VALIOSA E NECESARIO NESTES TEMPOS.

CHARLAS E CONTACONTOS POLA PAZ

ESTE ANO CONMEMORAMOS O DÍA PAZ CON CHARLAS E CONTACONTOS QUE TIÑAN COMO TEMÁTIVA O RESPETO A DIVERSIDADE DE XÉNERO TENTANDO ERRADICAR E CONCIENCIAR AOS NENOS E NENAS SOBRE OS ESTEREOTIPOS DE XÉNERO.

FOI IMPORTIDO POR SARA URIS E OS NENOS E NENAS DISFRUTARON MOITO CON ESTA ACTIVIDADE.

XORNADA DE XOGOS TRADICIONAIS – FIN DA FASE I: INDAGACIÓN

A primeira fase do proxecto “Xornada de xogos tradicionais” chegou ao seu fin. E con este comeza a segunda fase que consistirá en recrear o xogo tradicional escollido por cada clase, mediante materiais de reciclaxe.

Posto que dende o Equipo de Dinamización da Lingua Galega temos moi presentes as recomendacións efectuadas polo Equipo da Biblioteca do noso cole a través da PDI “Salvemos o planeta”.

Sen máis, aquí podedes observar as imaxes dos resultados da primeira fase de cada curso do noso cole…ESTADES PREPARADAS E PREPARADOS PARA QUEDAR ABRAIADAS E ABRAIADOS?

Finalmente, dende o EDLG queremos agradecer ao alumnado e aos titores/as do noso cole o seu gran esforzo e colaboración. Se o proceso foi incríbel o resultado non se queda atrás!! ESPECTACULAR!

Con agarimo,

O EDLG.

25 N DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

UN ANO MÁIS XUNTÁMONOS PARA CONMEMORAR O 25 N, O DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO. ESTE ANO O TRABALLAMOS A TRAVÉS DA CANCIÓN DE ROZALÉN "UNA PUERTA VIOLETA". UNHA PORTA QUE ESTIVO PECHADA E QUE SE ABRIU O 25 N!! CHEO DE MENSAXES E DE PEIXIÑOS.

CADA NENO E NENA DO COLE COLOCOU UN PEIXIÑO NO BARCO CON MENSAXES OU SIMPLEMENTE DEBUXOS.

EVIDENTEMENTE, OS COMPAÑEIROS DE 6º FORON OS ENCARGADOS DE LER O MANIFESTO.

NO SEGUINTE VIDEO PODERES VER A XABI E A JULI LENDO O MANIFESTO:

UNHA XORNADA PARA CONCIENCIAR A TODOS OS NENOS E NENAS DESTA LACRA PRESENTE NA NOSA SOCIEDADE.

UN DÍA PARA CONCIENCIAR AOS NOSO NENOS E NENAS.

Día da paz 2019

Este ano para conmemorar o día da paz traballamos unha canción de Macaco titulada "Somos una marea de gente" e para conciednciar aos alumnos fixemos unha marea de xente con bonecos de papel polo cole, todos diferentes pero remando ao mesmo compás.

E preparamos unha sinxela coreografía para a canción que representamos no patio cuberto de infantil.

Nada máis rematar a canción, espontáneamente, abrazos, abrazossss

Recursos para traballar o Día Internacional da Paz

O vindeiro día 30, celebraremos o Día Internacional da Paz.

Deixámosvos varios recursos para  ir preparando a celebración.

Xogo para valorar e escoller a mellor opción que nos permita mellorar a convivencia entre iguais.

Mulleres pola Paz

Cuento: El valor de la amistad

Cuento: La gran pelea

Symbaloo: Recursos para nenos

Symbaloo: Recursos para profesorado

Así celebramos o Día da Paz

Aqui vos deixamos o resumo das distintas actividades que fixemos para celebrar o Día da Paz.

Pincha na imaxe para velas.

VISITOUNOS SUSA HERRERA!

Hoxe tivemos o privilexio de escoitar, en vivo e en directo, as cancións do novo disco de  Susa Herrera " En Cabárceno se sigue cantando"

Para ver unha pequena mostra da actuación, pincha na imaxe