NOVAS NORMAS COMEDOR

Versión para imprimir

Normas do Comedor

Os alumnos serán recollidos no salón de actos polo persoal do comedor.

A chegada deixaran as mochilas e chaquetas no lugar destinado, lavaranse as mans e sentaranse na mesa atendendo as indicacións das coidadoras.

Non poderán levantarse da mesa ata que rematen tódolos comensais, levantando a man se precisan de calquera cousa. O rematar atenderan as indicacións de hixiene bucodental.

Os nenos e pais non poderán utilizar o comedor para acceder o colexio, deberán esperar as 15:30 que chegue o Profesor de Garda.

No caso de que algún alumno deberá abandonar as instalacións sen compañía dun adulto deberan entregar a ANPA unha autorización firmada, e non caso de que o recolla unha persoa diferente a habitual, deberá ter avisado.

O pago será mensual, e deberá ser aboado no banco antes do día 7 de cada mes, os comensais esporádicos deberán avisar con 24h de antelación o persoal do comedor, e cunha autorización por escrito o titor.

Calquera cambio deberá ser comunicado con 24h, mediante SMS o telefono do comedor, e no mesmo día o titor mediante nota escrita.

A Hora de recollida será como máximo as 15:30, os que queden a actividades deben comunicalo por escrito.

O pais deberan pechar a porta co pestillo o saír de recoller os nenos.

Se algún neno necesita un réximen especial será indispensable un certificado médico,

Os coidadores NON son persoal cualificado para a administración de medicamentos

Prezos
4 ou 5 días fixos na semana: 4,00   €
2 ou 3 días fixo na semana: 4,00 €
1 día fixo o mes: 4,50 €
Esporádicos: 5 €
Os prezos incrementaranse 1 €/día os que non pertenzan o ANPA

Novo Teléfono :639 03 66 72
Para cambios mellor mediante SMS.
Indicando o nome e curso do neno

Todos os que desexen recibir as notificacións do ANPA, como o menú do comedor ou avisos de reunións… por correo electrónico podedes mandar un correo a anpaatalaia@hotmail.com co nome do neno e o curso