VISITA POLA VILA DO ALUMNADO DE 4º PRIMARIA

Versión para imprimir

O mércores 15 de maio os alumnado de 4º de primaria, acompañados das súas mestras, fixeron unha saída pola vila.

O obxectivo da saída era obter información para avanzar no traballo que están a facer, dentro do PDI do centro, “A GUARDA É VIDA”.

Comezou a mañá camiñando ata o porto. Alí  esperaba o secretario da confraría para mostrarnos a lonxa e o seu funcionamento.

Durante a visita puideron desfrutar tamén da compaña dun mariñeiro en activo e dun mariñeiro xubilado ós que lles puidemos facer moitas preguntas.Foi estupendo!

Ó saír, xa con apetito, tocou o turno da  merenda. Sitio inmellorable, no porto, o bo tempo acompañaba.

Logo  acercáronse ó restaurante “Porto Guardés” e alí amablemente explicaronlles como é o funcionamento dun restaurante.

Seguiron camiño... seguinte parada  moi cerca... a Praza de Abastos. Alí  esperaba a técnico de turismo do concello da Guarda que lles explicou todo o referente ó edificio da praza e gozaron nos postos de peixe facendo preguntás ós praceiros.

E para rematar a mañá parada no supermercado e alí puideron ver, na peixería, outro destino dese produto tan da nosa vila.

Foi un día moi completo no que aprendemos e á vez desfrutamos moitísimo.

O noso agradecemento á confraría da  Guarda, en especial ao secretario da mesma, que fixo que a visita fose xenial, a Luis e Jose, mariñeiro xubilado e mariñeiro en activo que nos falaron da vida no mar, a Antonio, do restaurante “Porto Guardés”, ao concello da Guarda, a concelleira e á técnico de turismo que nos guiou na praza e ós comerciantes.