Foro da Aula Virtual

Imaxe de Lucía Cividanes Durán
examen 5ªA
por Lucía Cividanes Durán - Venres, 11 de Decembro do 2009, 14:20

a ti te salen las fichas? de lingua y lengua yo tengo que provar .mi madre no me echo la bronca por ............ya sabes ya estoi bien pero.....el problema son las fichas.

Imaxe de Nerea Portela Riveiro
Re: examen 5ªA
por Nerea Portela Riveiro - Venres, 11 de Decembro do 2009, 14:22

si quieres te puedo sacar algunas
por Nerea Portela Riveiro - Venres, 11 de Decembro do 2009, 14:23

en el ordenador de los rabajos no lo tengo instalado pero en el de mi padre si
por Lucía Cividanes Durán - Venres, 11 de Decembro do 2009, 14:37

ESTUBE PROVANDO PERO NADA
Juan Casado
por Juan Casado - Venres, 11 de Decembro do 2009, 16:30

Ola Lucía:

Para ver as fichas, tes que ter instalado o Adobe Reader. Aquí tes a ligazón para descargalo e poder instalalo no teu PC. Para iso, unha vez descargado só tes que facer dobre click (tal cual facemos na clase) sobre o arquivo, e darlle a "seguinte" ata chegar ao final.

Unha vez feito, deberías poder velas sen problema entrando no curso correspondente.

E sobre todo, ánimo. Todos fallamos un examen algunha vez, ¡¡¡incluso os mestres!!! Iso non vai ser problema algún para ti se segues a traballar como ata agora, aínda que me gustaría (como sempre) un pouquiño máis de esforzo (por parte de todos, non só teu!) na aula.

Se tes calquera problema coas fichas, coméntamo. Estarei por aqui pendente da resolución.
Juan Casado
por Juan Casado - Venres, 11 de Decembro do 2009, 17:21

lgal5 Ven 11 de Decembro de 2009, 17:05 Lucía Cividanes Durán resource view Ficha de ampliación e reforzo
lgal5 Ven 11 de Decembro de 2009, 17:04 Lucía Cividanes Durán resource view Ficha de ampliación e reforzo
lgal5 Ven 11 de Decembro de 2009, 17:04 Lucía Cividanes Durán course view Lingua galega - 5º - Actividades de reforzo e ampliación
lgal5 Ven 11 de Decembro de 2009, 17:00 Lucía Cividanes Durán resource view Ficha de ampliación e reforzo
lgal5 Ven 11 de Decembro de 2009, 17:00 Lucía Cividanes Durán course view Lingua galega - 5º - Actividades de reforzo e ampliación
lgal5 Ven 11 de Decembro de 2009, 17:00 Lucía Cividanes Durán resource view Ficha de ampliación e reforzo
lgal5 Ven 11 de Decembro de 2009, 17:00 Lucía Cividanes Durán course view Lingua galega - 5º - Actividades de reforzo e ampliación
lgal5 Ven 11 de Decembro de 2009, 16:59 Lucía Cividanes Durán resource view Comprensión de textos escritos
lgal5 Ven 11 de Decembro de 2009, 16:59 Lucía Cividanes Durán resource view Ficha de ampliación e reforzo
lgal5 Ven 11 de Decembro de 2009, 16:59 Lucía Cividanes Durán course view Lingua galega - 5º - Actividades de reforzo e ampliación
AV Ven 11 de Decembro de 2009, 16:57 Lucía Cividanes Durán resource view Foro da Aula Virtual do Ceip A Sangriña

E ben? Funcionou?

por Lucía Cividanes Durán - Venres, 11 de Decembro do 2009, 19:08

vou provalo
Juan Casado
por Juan Casado - Venres, 11 de Decembro do 2009, 19:35

A ver se hai sorte; eu calculo que si... probablemente será iso. E de paso, ¿que tal se proBas a escribir ortográficamente ben? :-)
por Lucía Cividanes Durán - Sábado, 12 de Decembro do 2009, 21:36

si funcionou moi ben, saquei 10 fichas pero non me acordo dalgunhas cousas e as fichas van por unidades ou por cada ficha.
por Lucía Cividanes Durán - Sábado, 12 de Decembro do 2009, 21:41

y nerea tu cuantas fichas sacastes da aula virtual sacastes algunha para min porque eu saquei 10 e xa non fai falla si queres me sacas de lengua pero non fai falla.
por Lucía Cividanes Durán - Sábado, 12 de Decembro do 2009, 21:44

juan que queres dicir con iso de ortograficamente que non entendo o que queres dicir?
Juan Casado
por Juan Casado - Sábado, 12 de Decembro do 2009, 22:27

Alégrome que funcionara; era bastante lóxico pensar que o problema era ese.

Con ortográficamente, refírome a que non poñas tantas uves onde van bes e te fixes un pouquiño máis neses pequenos detalles ;-)

Ou, por exemplo... mira a túa última frase dirixida a Nerea:

"y nerea tu cuantas fichas sacastes da aula virtual sacastes algunha para min porque eu saquei 10 e xa non fai falla si queres me sacas de lengua pero non fai falla."

¿Non hai signos de puntuación (puntos, comas...)? Maiúsculas para referirte a nomes?

A iso me refiro!!!!
por Lucía Cividanes Durán - Venres, 18 de Decembro do 2009, 17:25

a vale a proxima vez fixome mais
por Nerea Portela Riveiro - Luns, 25 de Xaneiro do 2010, 13:58

por que