BENVID@S AO NOSO COLE

Dende aquí poderedes coñecer un pouquiño o noso cole e atopar información sobre as distintas actividades que realizamos ao longo do curso. Esperamos que vos guste.

HORARIO LECTIVO

9:00 A 14:00

HORARIO ATENCIÓN AS FAMILIAS

Martes de 17:30 a 18:30 con cita previa

CALENDARIO PARA A CELEBRACIÓN DE ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

No documento adxúnto pódese consultar o calendario para a celebración de eleccións ao Consello Escolar do CEIP Armenteira 2021-2022.

- Normativa que regula o proceso:

RESOLUCIÓN do 20 de setembro de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos.

Decreto 92/1988, do 28 de abril, polo que se regulan os órganos do goberno dos centros públicos de ensino non universitario.

CALENDARIO PARA A CELEBRACIÓN DE ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR CEIP ARMENTEIRA 21-22

- Normativa que regula o proceso:

CALENDARIO PARA A CELEBRACIÓN DE ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR CEIP ARMENTEIRA - 2021