Matrícula curso 2019/2020

Formalización de matrícula para o curso 2020/2021

PRAZO DE PRESENTACIÓN

• O alumnado de educación infantil e primaria admitido no centro deberá formalizar a matrícula do 1 de  de xullo ata o 10 de xullo ambos incluídos, segundo o previsto no artigo VI da Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se regula o procedemento para a admisión do alumnado no segundo ciclo de educación infantil, educación primaria, educación secundaria obrigatoria e bacharelato en centros docentes sostidos con fondos públicos.

• Entregarase na secretaría do centro a documentación que a continuación se relaciona.

• Os Impresos pódense descargar, cubrir e imprimir nas ligazóns que, ao efecto aparecen nesta páxina.

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR

• Impreso de formalización da matrícula.

• Fotocopia compulsada do libro de familia.

• Certificación de empadroamento expedida polo Concello. (Só no caso de non autorizar á Consellería de Cultura, Educación e O.U, para que poida consultar os datos de residencia do solicitante)

• Fotocopia da tarxeta de prestación sanitaria.

• Fotocopias dos Documentos Nacionais de Identidade dos pais ou titores legais e do alumno/a en caso de telo.

• No caso de separación ou divorcio, copia compulsada da sentenza xudicial e/ou do convenio regulador onde conste a custodia do alumno/a.

• Informe médico no que conste que, desde o punto de vista sanitario, o alumno/a se atopa en condicións de matricularse nun centro ordinario.

• Manifestación expresa do pai/nai ou titor/a legal da vontade de que o alumno/a reciba ou non ensinanzas de relixión. Facilítase no centro.
  • Elección da opción sobre a primeira lingua estranxeira que o alumno/a cursará durante a etapa de educación primaria.Facilítase no centro.

• Autorización para o uso da imaxe persoal do alumno/a. Facilítase no centro.

• Impreso para a informatización de datos persoais, familiares e outros. Facilítase no centro.

• Dúas fotografías do alumno/a tamaño carné.

• Solicitude de admisión no comedor escolar.Facilítase no centro.
  • Solicitude de uso de transporte escolar. Facilítase no centro.
  • Cuestionario sobre a lingua materna, para as familias do alumnado que se matricule do 1º ano do 2º ciclo de Educación Infantil. Facilítase no centro. descarga

ACCESO AOS DOCUMENTOS PARA CUBRILOS E LOGO IMPRIMILOS

RELACIÓN DE ALUMNOS/AS ADMITIDOS/AS PARA O CURSO 2019/2020