Iniciar sesión: Acceso

Eleccións ao Consello Escolar do centro 2022

in

O 28 de novembro celebraranse a elección parcial dos representantes ao consello escolar do centro. Nesta ocasión, toca escoller dous representantes do sectror nais/pais e dous representantes do profesorado. Ata o día 13 de novembro podedes presentar as vosas candidaturas perante a xunta electoral formada ao efecto.

Resolución do 19 de setembro pola que se convocan as eleccións.

Decreto 92/1988, do 28 de abril, polo que se regulan os órganos do goberno dos centros públicos de ensino non universitario. (DOG, 29/04/88).

No adxunto esta o modelo de presentación de candidaturas.

AVISO: Unha vez finalizado o prazo para presentación de candidaturas, ao non haber ningunha candidato/a para o sector de reporesentantes de pais e nais, NON haberá votacións.

Nos adxuntos tedes as actas da  Xunta Electoral

NORMAS DE USO DA BIBLIOTECA ESCOLAR POLAS TARDES CURSO 2022/23

in

No adxunto tedes as normas de uso do comedor polas tardes.

Lembrade que os usuarios/as de comedor de E. Primaria terán que aportar unha autorización para poder quedarse na biblioteca.

CIRCULAR INICIO CURSO 2021/22

CIRCULAR INICIO DE CURSO 2021/22