Servizos complementarios + Comedor escolar + Transporte escolar

Listado de autobuses (2021/2022)

Poñemos á vosa disposición o listado de liñas e paradas asignadas a cada neno/a. Premede no enlace para acceder.

Por protección de datos indícanse só as iniciais dos pequenos/as.

Se algún de vós notades que faltades ou algún outro erro, poñédevos por favor en contacto co centro a través do noso email: ceip.alborada@edu.xunta.gal

ANPA Albor:

A nosa ANPA está poñendo en marcha a súa páxina web. Velaquí tedes o enlace

Se precisades poñervos en contacto con eles/as dispoñedes dos sequintes e-mails:

E-mail para comunicacións en xeral:

anpa@anpaalbor.com

E-mail para o envío de xustificantes

xustificantes@anpaalbor.com

Mércores e Xoves de 16:00 a 18:00

Descarga aquí a circular informativa.

SOLICITUDE DE TRANSPORTE

Xa podedes solicitar o transporte escolar para o curso vindeiro!!

Premede na ligazón para descargar o documento.

Podedes coma sempre entregalo na administración do centro ou, preferiblemente, mandalo por email a ceip.alborada@edu.xunta.gal

Axudas individualizadas de transporte

Xa se poden solicitar as axudas individualizadas para o transporte.

Premede no enlace para ver a documentación.

Solicitude de axudas para o alumnado que non pode facer uso das rutas de transporte

Premede no enlace para ver os requisitos para a solicitude dos servizos.

Menú do mes de XUÑO

Rutas de tranporte escolar: curso 2018/2019

Estimadas familias,

no documento adxunto podedes consultar a información relativa ás rutas de transporte escolar establecidas así como as paradas correspondentes de cada unha.

Menú do mes de xuño.

Menú do mes de maio.

Moi importante: Solicitude para que o alumnado empregue o transporte escolar para o curso académico 2018/2019.

Estimadas familias,

ao longo deste mes podedes facer a solicitude para que os alumnos/as continúen empregando o transporte escolar para o vindeiro curso académico 2018/2019 (cada alumno/a leva o correspondente impreso para o seu domicilio e debe entregalo cumprimentado ao seu titor/a).

Aquelas familias que non empregaban este servizo e desexen utilizalo para o curso 2018/2019, deben cumprimentar outro modelo de solicitude que teñen á disposición no centro e que poden descargar desde esta ligazón.

Moitas gracias.