Material do alumnado, Libros de texto, Outro material

Listado de libros e material para o curso 2021-22

Podedes consular no seguinte documento adxunto o listado de libros e materiais para o vindeiro curso escolar.

Publicación da listaxe provisional de persoas beneficiarias de libros de texto

De conformidade co establecido no artigo 45.1.b) da Lei 39/2015, do 1 de outubro, reguladora do procedemento administrativo común das administracións públicas, está publicada  a listaxe de persoas beneficiarias e de persoas excluidas dos libros de texto do fondolibros, no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar.

Así mesmo, as persoas solicitantes poderán acceder por vía electrónica ao seu expediente, a través da aplicación Fondolibros, empregando a Chave 365 ou o certificado dixital da Fábrica Nacional da Moeda e Timbre.

As persoas interesadas poderán reclamar o luns 13 e o martes 14 de xullo.

Listado de libros e material escolar curso 2020-2021

13 Mar 2021 00:00
Europe/Madrid

No arquivo adxunto podedes consultar o listado de libros e materiais escolares do C.E.I.P. Plurilingüe A Fraga para o curso 2020-2021.

PRAZOS GRATUIDADE SOLIDARIA LIBROS DE TEXTO 4º e 6º EP

12 Xun 2018

PRAZOS GRATUIDADE SOLIDARIA LIBROS DE TEXTO 3º a 6º EP

- Presentación de solicitudes: 22 de xuño (último día).

- Publicación de listaxes provisionais de adxudicación de libros: martes 3 de xullo.

- Reclamacións sobre as listaxes provisionais:  mércores 4 e xoves 5 de xullo.

- Publicación das listaxes definitivas: Venres 6 de xullo.

- Entrega de libros: primeira semana lectiva de setembro.

PRAZO ENTREGA DE VALES 1º e 2º EP e MATERIAL ESCOLAR

- 4,  5 e 6 de xullo de 2018.

Axudas para libros de texto e material escolar.

22 Maio 2018
Europe/Madrid

Ata o día 22 de xuño (incluído) está aberto o prazo de solicitude das axudas de libros de texto e de material escolar para o curso escolar 2018-2019, segundo se recolle na Orde do 9 de maio de 2018 (DOG do 21 de maio) que regula as distintas modalidades de gratuidade solidaria de libros de texto para o vindeiro curso 2018-2019: a participación no fondo solidario, as axudas para adquirir libros de texto e as axudas para adquirir material escolar.

Todas as familias de 3º, 4º, 5º e 6º de E.P. poderán solicitar acollerse ao fondo solidario de libros de texto (banco de libros).  As familias de 1º e 2º de E.P., que non superen os 9000€ de renda per cápita no ano 2016, poderán solicitar as axudas para a adquisión de libros de texto (vale).

Todas as familias do alumnado de Primaria que non superen os 5400€ de renda per cápita no ano 2016 poderán solicitar as axudas para a adquisición de material escolar (vale).

As solicitudes poderán presentarse vía electrónica a través da aplicación Fondolibros . Presentarase unha única solicitude para todos os irmáns matriculados no mesmo centro.

Nota: Para poder acollerse ás axudas será necesario ter devoltos ao centro os libros prestados no curso 2017-2018. (Agás 1º e 2º).

LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS E EXCLUIDOS FONDOLIBROS

0 Array

Listaxes definitivas de amitidos e excluidos de FondoLibros de 3º a 6º EP.

Os libros serán entregados directamente aos nenos o primeiro día de clase.