blogue degraña

INFORMACIÓN NOVO CURSO E-Dixgal

Aquí podedes acceder ao folleto informativo de E-Dixgal para o curso 2020-2021 e a unha serie de vídeos ilustrativos de como funciona unha aula virtual E-Dixgal. Para entrar, premede no seguinte enlace:

ENLACE Á INFORMACIÓN E-Dixgal

Inicio do curso 2020-2021

Este ano o inicio do curso producirase en dúas datas distintas segundo o curso do que se trate:

- O día 10 de setembro incorporarase o alumnado de 4º e 5º de Educación Infantil e 1º, 2º e 3º de Educación Primaria.

- O día 11 de setembro incorporarase o alumnado de 6º de Educación Infantil e 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.

Nos vindeiros días, e sempre antes do día 10, convocaremos ás familias por medio de abalarMóbil a unha reunión por videoconferencia (agás 4º de Educación Infantil) para unha información máis detallada de todas as novidades do presente curso.

Solicitude de axudas de préstamo e adquisición de libros de texto e material escolar

No DOG  do 19/05/2020 publicouse  a orde do 12 de maio de 2020 pola que pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o curso 2020-2021.

O fondo solidario de libros de texto (sistema de préstamo) afecta ao alumnado de 3º e 4º de Educación Primaria, xa que 5º e 6º utilizan os ordenadores de E-Dixgal.

As axudas para adquirir libros de texto van dirixidas ao alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria.

As axudas para adquirir material escolar pode solicitalas todo o alumnado de Educación Primaria.

Para ter dereito a recibir as axudas de libros é necesario ter unha renda per cápita igual ou inferior a 10.000 €. Para as axudas de material, a renda per cápita debe ser igual ou inferior a 6.000 €.

Ao igual que o ano pasado, basta con cubrir un só impreso para todas as solicitudes e todos os irmáns admitidos no centro.

O prazo de entrega de solicitudes vai do 20 de maio ao 19 de xuño inclusive.

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica no formulario normalizado(anexo I) dispoñible na aplicación informática Fondolibros (https://www.edu.xunta.es/fondolibros), a través da sede electrónica da Xunta de Galicia: https://sede.xunta.gal. Tamén se poderán presentar de modo presencial no centro. Deberán vir acompañadas de fotocopias do libro de familia e de sentencia de divorcio (se é o caso).

Podedes descargar o impreso de solicitude tamén no arquivo adxunto.

Máis información pinchando neste enlace.

MODIFICACIÓN DAS PROGRAMACIÓNS

Publicamos as Programacións didácticas adaptadas a este período de clases non presenciais.

PODEDES CONSULTALAS PINCHANDO AQUÍ.

COMUNICACIÓN CO CENTRO NO PERÍODO DE SUSPENSIÓN DE CLASES.

Debido ás medidas adoptadas a causa do coronavirus, non se garante a presenza de persoal no centro. No caso de necesidade real de poñerse en contacto con nós, podedes chamar aos teléfonos 881938156 ou 881938158 de luns a venres, en horario de 09.00 a 14.00 horas.

MOCHILA VIAXEIRAS

REPARTO DE MOCHILAS VIAXEIRAS.

Queres ser socio/a?

Aquí podedes descargar o impreso  para cubrir e entregar a ANPA se queres ser socio/a.

O noso correo para enviar as solicitudes é: anpamedonas@gmail.com.

Se tedes algunha dúbida podedes poñervos en contacto con nós por vía telefónica ou polo correo.

Grazas.

Guía do curso 2020-2021