Benvida

Teléfono Infantil   886.151.649

ceip.aflorida@edu.xunta.gal

Proxectos na escola

Programa de Apoio, Reforzo Educativo na Competencias e Orientación Educativa para favorecer a participación do alumnado no grupo-clase e a consecución do seu máximo desenrolo emocional, intelectual, social e profesional para seguir avanzando cara á consecución dunha escola de calidade e inclusiva que responda ás necesidades de todo o alumnado, para continuar traballando no fomento do éxito escolar e persoal.

A nosa escola

Iniciouse o periodo de reserva de praza para matricular ao novo alumnado, non solo aos nenos e nenas de 3 anos, senon aos que por traslado, queiran vir á nosa escola.

Se queredes matricularvos pasade pola nosa escola, ata o día 20 está o prazo aberto ou clicade no enlace anterior para descargar a documentación.

Aquí tedes un pequeno resumo do que facemos. Esperamos que vos guste!

Calendario de admisión do alumnado para o vindeiro curso 2021-2022

Novidade! Todo o alumnado preinscrito foi admitido na nosa escola!

ORDE do 18 de decembro de 2020 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos.

1. Reserva de praza no centro de orixe: do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro. Según modelo Anexo I. ED550A. (Podedes descargalo ao remate deste artigo).

2. Sorteo público para desempate: última semana de febreiro e, sempre, antes do 1 de marzo.

3. Publicación de postos escolares vacantes: antes do 1 de marzo.

4. Presentación da solicitude de admisión: 1-20 de marzo. Según modelo Anexo II. ED550B. (Podedes descargalo ao remate deste artigo).

5. Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo: 10 días hábiles contados a partir dos 2 días seguintes ao remate do prazo para presentar as solicitudes de admisión. (Antes do 14 abril)

6. Publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas: antes do 25 de abril.

7. Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas: antes do 15 de maio.

8. Formalización da matrícula en educación infantil e primaria: 20-30 de xuño.

9. Formalización da matrícula en ESO e bacharelato: 25 de xuño-10 de xullo.

10. Prazo extraordinario de formalización de matrícula en ESO e bacharelato: 1-10 de setembro».

Ver documentación anexa!

n/d

Festival de Nadal 2020

Para todas as familias que non puideron asistir ao noso Festival de Nadal na escola polo COVID19. Elaboramos un vídeo a partir das montaxes individuais das aulas.

Este vídeo recolle nunha cápsula do tempo, as costumes que celebramos en Galicia polo Nadal, cando nun futuro atopen a cápsula, coñecerán o que pasou no Nadal do 2020.

Feixes de apertas, bicos a moreas e sentidiño a raudales!

BO NADAL!

Vacantes matrícula 2021-2022

Listado de vacantes, prazas de reserva e número de unidades actuais.

CURSO 2021-2022

Etapa

Nº de Alumnas/os

Vacantes ofertadas

Reserva prazas

Ed. Infantil

3 anos A

4 anos A

5 anos A

Ed. Primaria

1º A

2º A

3º A

4º A

5º A

6º A

Para calquera dúbida chamade á escola: 886.151.645

Debemos recordar que se a alumna/o solicitante de praza está empadroado na zona de influencia da escola, será admitido de xeito seguro.

No suposto que non haxa prazas suficientes polo aumento de solicitudes, solicitariamos un desdobre da aula actual en dúas novas.

Animádevos! Esperámosvos.