A NOVA BIBLIOTECA E PROXECTO SOBRE PLUTÓN

Fai xa unhas semanas publicábamos a chegada de novos mobles, mobles cos que buscábamos unha biblioteca máis dinámica que permitise adaptar o espazo a diferentes actividades. Hoxe mostramos ese cambio.

A colocación das mesas permite a consulta de libros:

E outro día pudo transformarse no "escenario dun roubo" e ofrecer un gran espazo para realizar todo tipo de actividades: investigación, análise de pegadas, manchas de sangue, pegadas de zapatos, análise de fibras con microscopio,....

Esta actividade relizouse dentro da participación do alumnado de 1º e 2º de educación primaria en GALICIENCIA.

Por certo, nas primeiras imaxes vemos ao alumnado de 1º consultando libros sobre o espazo, xa que investigaron sobre Plutón para presentar un proxecto a Galiciencia. O noso proxecto foi un dos seleccionados entre todos os presentados. Agora está en marcha unha votación para que a xente vote o proxecto que máis lle.guste. Compartimos o enlace para que poidades ver o resultado deste proxecto e votar con 5 estreliñas quen queira!: