ANPA - Extraescolares

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 0 invitados conectados.

Condolencias

Lazo Negro

A comunidade educativa do CEE Nosa Señora do Rosario quere trasladar as súas condolencias, máximo respecto e solidariedade ás familias do menor falecido do CEIP Fogar de Carballo, así como ao alumnado, profesorado e demais membros da comunidade educativa.

ED330B - Participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar.

Fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar

Curso escolar 2021-2022

Procedemento ED330B

ORDE do 6 de maio de 2021 (DOG do 20)

Prazo de presentación: do 21 de maio ao 22 de xuño

Para presentación electrónicaaquí

Para presentación presencial descargue os documentos aquí

Manual de usuario para os cidadáns aquí

Día non lectivo

Informamos que os días 17 e 18 de maio non haberá clase por ser festivo e día non lectivo, respectivamente.

Retomaremos a actividade o mércores, 19 de maio.

Un saúdo.

Día do Libro 2021

Non podemos deixar pasar o "Día do Libro 2021" sen compartir convosco o reto que nos lanzou Charibot, a nosa mascota da biblio. Queredes saber no que consistiu o reto? Convidamosvos a acceder á seguinte ligazón para descubrilo:

A XANELA DOS SOÑOS: DÍA DO LIBRO

Pola nosa parte, animarvos a participar e dar as grazas a "Charibot" por convidarnos a participar nuns retos tan chulos.

Por certo, para que non o saiba, a nosa Charibot é este curso "Charigrina". Anda de peregrinación pola "Vía da Plata" e resulta admirable que se pare un pouco no camiño para lanzarnos este reto. Boa viaxe Charigrina, non estás soa, nos tamén estamos axudándote a conseguir os Km para chegar a tempo a Santiago para o día das Letras Galegas.

Charigrina

Foto de Arquivo de Charigrina antes de coller o avión a Sevilla para comezar a peregrinación.

Vacacións de Entroido

Informamos que o período de vacacións de Entroido será do 15 ao 17 de febreiro, ambos inclusive, tal e como se establece na Orde do 25 de xuño de 2020 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2020/21.

Retomaremos as clases o xoves, 18 de febreiro. Ata entón, desfrutade de estos días.

Un saúdo.

Acceso á aula virtual

HERRAMIENTAS DEL AULA VIRTUAL | Entornos virtuales de aprendizaje, Centros  de aprendizaje, Aula

Xa están activas as aulas virtuais dos diferentes grupos.

Para poder acceder ao espazo do voso fillo/a,  tedes que introducir o nome e apelido do alumno/a separado por un punto con letras minúsculas (nome.apelido), ademáis de marcar o contrasinal:12345

Ao acceder por primeira vez o sistema solicitará unha contrasinal propia.

Ante calquera dúbida contactade coa titora e será ela quen traslade a incidencia ao equipo de TICs.

Recollida de máscaras

Compra online Mascarillas quirúrgicas blancas en La Tienda de Mascarillas

Do mércores 9 de decembro ata o martes 22 de decembro poderedes recoller na conserxería do centro as máscaras para o alumnado de educación especial distribuidas segundo a ORDEN do 6 de novembro de 2020 pola que se regula o procedemento de distribución de mascarillas en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21.

ÚLTIMAS CIRCULARES

Información de Interés Semanal - Oropesa del Mar - Turismo de sol y playa y  mucho más

Os vindeiros luns e martes, 7 e 8 de decembro respectivamente, non serán lectivos, tal e como se establece no calendario escolar (Orde do 25 de xuño de 2020).

3 de Decembro - Día da (Dis) Capacidade

Así celebramos no Cole o día da Discapacidade.