ANPA - Extraescolares

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 0 invitados conectados.

Bolsas e axudas para alumnado n.e.a.e.

Prazo de presentación de solicitudes de bolsas e axudas para alumnado con necesidade de apoio educativo: Dende o 18 de maio ao 30 de setembro de 2023.

Para acceder a solicitude pincha no seguinte enlace:

Avisos comedor

Informamos que, debido a unha incidencia, tivemos que realizar un cambio no menú previsto quedando como segue:

Mércores, 22 de xuño

PRIMEIRO PRATO: Ensalada rusa.

SEGUNDO PRATO: Tortilla de pataca.

POSTRE: Froita.

Tívose  en consideración as oportunas dietas especiais.

Un saúdo.

Equipo de comedor.

Xuntanza Familias do Rosario

Estamos moi contentos de convidaros a todos e todas á primeira Xuntanza de Familias do Rosario.

Teremos espectáculo de maxia, obradoiros de pintacaras e globoflexia, xogos e un pequeno aperitivo para que disfrutemos todos xunt@s dunha tarde de convivencia e diversión.

Contamos con vós!

Xornadas Mediación Comunicativa

Como saberedes no centro hai alumnado en practicas do FP2 en Mediación Comunicativa. Compartimos con vosco a iniciativa que están a desenvolver xunto á Casas da Mocidade Oleiros. O programa será o seguinte:

Na mesa 1: Teremos exercicios de dactilolóxico (o alfabeto manual).

Na mesa 2 : Coñeceremos o sistema Braille.

Na mesa 3: Aprenderemos algunhas cousiñas básicas dunha lingua oficial en España… A

lingua de signos española.

Na mesa 4: Amosarémosvos os pictogramas.

Na mesa 5: Se pasaches polas 4 mesas e conseguiches as túas pegatinas… Ven recoller aú túa recompensa!

Animádevos!

Campaña polo dereito á Comunicacion

A Campaña  ImpliCAAteEduCAAme, desenvolta por ALFASAAC co apoio do Ministerio de Asuntos Exteriores, ten como obxectivo a promoción do dereito á comunicación e a alfabetización para persoas con necesidades complexas de comunicación.

Para promover esta campaña, desde ALFASAAC, crearon dous posteres con ilustracións específicas sobre os dereitos en comunicación e alfabetización que nos gustaría compartir convosco xa que cosideramos necesario sensibilizar á sociedade sobre a necesidade de garantir o dereito de todas as persoas á alfabetización nas contornas familiares, terapéuticos, educativos e de lecer.

Campaña polo dereito á comunicación e alfabetización - Alfasaac

Tedes adxunto o arquivo PDF do poster para ver o mesmo con mellor calidade.

Días non lectivos

Informamos que os días 16 e 17 de maio, non haberá clase por ser día non lectivo e festivo, respectivamente.

Retomaremos a actividade lectiva o mércores, 18 de maio

Un saúdo.