Obxectivos

  • Coñecer as posibilidades da utilización dos videoxogos na creación de entornos de aprendizaxe.
  • Potenciar a utilización dos videxogos no ensino.
  • Creación de videoxogos educativos.

Contidos

  • Introdución aos videoxogos educativos.
  • Creación de videoxogos.
  • Potenciar a creatividade e transversalidade a través do videoxogo.
Logotipo de Educación Dixital
Programa e información sobre a Xornada Educación Dixital, que terá lugar o sábado 23 de marzo de 2019 no Palacio de Congresos (Santiago de Compostela)

Obxectivos

1.Coñecer as prestacións da realidade aumentada e da realidade virtual en educación.

2.Utilizar soportes dixitais para creación de Realidade Aumentada e Realidade Virtual.

3.Reflexionar sobre a utilización de Realidade Aumentada e Realidade Virtual en educación.

Contidos

1.Realidade aumentada.

2.Realidade virtual.

3.Realidade mixta.

4.Creación de realidade aumentada e realidade virtual.

Obxectivos

  • Coñecer as posibilidades da utilización dos videoxogos na creación de entornos de aprendizaxe.
  • Potenciar a utilización dos videxogos no ensino.
  • Creación de videoxogos educativos.

Contidos

  1. Introdución aos videoxogos educativos.
  2. Creación de videoxogos.
  3. Potenciar a creatividade e transversalidade a través do videoxogo.

Manexo dos kits de robótica educativa, mbot de Mblock

Logotipo de Educación Dixital
Programa e información sobre a Xornada Educación Dixital, que terá lugar o sábado 21 de abril de 2018 no Palacio de Congresos (Santiago de Compostela)

Manexo dos kit de Arduino e Raspberry Pi enviados aos centros

Minivídeos para a docencia

Materiais e información do curso.