02 Aneae e anee
Índice tema

2.6. Escolarización de alumnos con necesidade específica de apoio educativo

2.6.1. Disposicións xerais

Lei Orgánica 2/2006, do 3 de maio, de Educación: Artigos Artigos 74º, 77º, 78º, 81º, 84º, 86º, 87º, 88º. Modificacións introducidas pola Lei Orgánica 8/2013, de 9 de decembro, para a mellora da calidade educativa. Apartados 59, 60, 62, 66.

Decreto 254/2012
, do 13 de decembro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten as ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación. (DOG, 26/12/12).

Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (DOG, 15/03/13).

A LOMCE establece que nos procedimientos de admisión de alumnos en centros públicos e privados concertados que impartan Educación Primaria, Educación Secundaria Obligatoria o Bachillerato terán prioridade na área de escolarización que corresponda ao domicilio ou ao lugar de traballo dalgún dos pais, nais ou titores legais aqueles alumnos cuxa escolarización veña motivada por traslado da unidade familiar debido á movilidade forzosa de calquera dos pais, nais ou titores legais, ou a un cambio de residencia derivado de actos de violencia de xénero. (Apart. 62 do art. Ășnico LOMCE, 8/2013, de 9 de decembro).).

2.6.2. Disposicións específicas

Decreto 229/2011, do 7 de decembro, polo que se regula a atención á diversidade do alumnado dos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia nos que se imparten as ensinanzas establecidas na Lei orgánica 2/2006, de 3 de maio, de educación (DOG, 21/12/11).

Orde do 27 de decembro de 2002 pola que se establecen as condicións e criterios para a escolarización en centros sostidos con fondos públicos do alumnado de ensino non universitario con necesidades educativas especiais (DOG 30/01/03). As disposicións desta Orde que se opoñan ao establecido polos Decreto 229/2011, Decreto 254 /2012 e á Orde do 12 de marzo de 2013 non son de aplicación.

2.6.3. Flexibilización da duración do período de escolarización

2.6.3.1. Disposicións xerais

2.6.3.2. Outras disposicións

Educación infantil

Educación primaria

2.6.3.3. Resumo do establecido nas referidas disposicións relativo á flexibilización.

O alumnado con NEE ou altas capacidades poderá ser obxecto de medidas de flexibilización para o que será necesaria a autorización polo correspondente servizo da Consellería de Cultura, Educación e OU.

Necesidades educativas especiais.

E.infantil

E. primaria.

Altas capacidades