01 Atención á diversidade |
Regula cuestións relativas á escolarización en distintas modalidades e etapas, recursos, etc. Salientamos:
Medidas ordinarias de atención á diversidade. Art. 8. Destacamos:
Medidas extraordinarias. Art. 9. Destacamos:
Plan Xeral de Atención á Diversidade. Capítulo II. Sección 3ª
Escolarización. Capítulo III.
Promoción da escolarización e da formación. Capítulo IV. Destacamos:
- Absentismo: ausencia sen causa debidamente xustificada de, cando menos, un 10% do horario lectivo mensual. Art. 22º.
- Procedementos de actuación ante desescolarización absentismo e/ou abandono escolar temperán . Art. 23º.3.
- Atención educativa hospitalaria e domiciliaria. Art. 25º
- Alumnado menor sometido a medidas de responsabilidade penal. Art. 26º. (Ver apartado 2.7 deste documento).
- Alumnado sometido a medidas de protección e tutela. Art. 27º.
- Consideración de aneae por condicións persoais ou de historia escolar.
- Garantía de praza escolar no centro no que se escolaricen os fillos ou nenos acollidos da familia.
- Cambios de centro derivados destas medidas: tramitación e resolución con carácter urxente.
- Alumnado afectado por medidas de violencia de xénero e/ou acoso escolar. Art. 28º.
- Escolarización inmediata.
- Alumnado pertencente a familias itinerantes. Art. 29º.
- Alumnado procedente do estranxeiro. Art. 30º.
- Atención educativa a mozas embarazadas. Art. 31º.
- Medidas necesarias para continuación de estudos da menor durante o embarazo e nos dous anos seguintes ao parto. Posibilidade de asistencia intermitente. Dereito extensible ao pai con comportamento de paternidade responsable.
Alumnado con necesidade específica de apoio educativo. Capítulo V.
- Avaliación psicopedagóxica. Art. 34º.
- Responsabilidade do orientador.
- Identifica necesidades educativas. Fundamenta propostas e decisións.
- Protocolos de demanda para a comunidade educativa.
- Informe psicopedagóxico. Art. 35º.
- Elementos do mesmo.
- Información aos pais. Dereito a copia.
- Ditame de escolarización. Art. 36º.
- Finalidade do ditame: Necesidade de recursos extraordinarios/ Determinar pertinencia dunha modalidade de escolarización distinta á ordinaria.
- Elaborado polo orientador.
- Realización de avaliación psicopedagóxica previa.
Recursos. Capítulo VI.
Participación e coordinación. Capítulo VII.
Esta Orde tiña por obxecto desenvolver o D 320/1996, do 26 de xullo, de ordenación da educación de alumnos e alumnas con necesidades educativas especiais, derrogado polo D 229/2011. Se ben o D 229/2011 modifica aspectos regulados nesta Orde, outras cuestións, como o procedemento de flexibilización do período de escolarización nas distintas etapas, aínda seguen vixentes.