BASIC ONE PAGER
Iria Alonso
Created on April 7, 2022
More creations to inspire you
SEVEN WONDERS INFOGRAPHIC
Horizontal infographics
7 CONTINENTS
Horizontal infographics
A2 - ABENTEUER AUTOBAHN
Horizontal infographics
STEVE JOBS
Horizontal infographics
OSCAR WILDE
Horizontal infographics
TEN WAYS TO SAVE WATER
Horizontal infographics
NORMANDY 1944
Horizontal infographics
Transcript
Faculdade de Psicologia e Ciências da Educação da UP
Sesión 1
Reunión con profesores da FPCEUP para falar sobre o impacto da Pandemia no contexto da Facultade e a importancia que as novas tecnoloxías cobraron ante este desafío.
Participantes
Problema
Solución
En marzo de 2020, co inicio do confinamento, os profesores da FPCEUP teñen 15 días para adaptar o ensino á modalidade virtual.
A maioría dos docentes atoparon solucións para proporcionar materiais e continuar a docencia.FPCEUP: webinar + manual para formar os docentes.
Para reflexionar
Valoración
Comentarios alumnos
Debate actual
Poden ou deben os estudantes internacionais, doentes, traballadores ou con necesidades especiais ter acceso a aulas en liña que poidan seguir desde a súa casa?
FPCEUP
7 participantes SBLENDID6 profesores da FPCEUP involucrados en diversas áreas da investigación educativa.
WhatsappTeléfono
COMUNICACIÓN
Panopto(Plataforma da U. Porto)
GRAVACIÓN DE AULAS
Zoom
CLASES SÍNCRONAS
MoodleSigarra (plataforma U. Porto)
MATERIAIS
Xoves 3/3/22 (mañá)
En xeral positiva, pero non todo foi perfecto. Boa resposta dos docentes. No segundo confinamento (2021) estaban máis preparados.
- Boa comunicación cos docentes.
- Métodos de algúns docentes anticuados.
- Necesidade de formación de docentes.
- Sobrecarga de traballo.
En que se asemellan e en que se diferenza a situación vivida na FPCEUP coa vivida nas EOI en Galicia?
5 valoracións
feitas polos profesores participantes
Resumo de comentarios sobre a docencia virtual expresados polos profesores da FPCEUP participantes na sesión:Angélica MonteiroRui TrindadePreciosa FernandesCarlinda LeiteMarta SantosSofia
A COVID trouxo a oportunidade de recoñecer que hai outras alternativas. Non podemos pensar que podemos continuar facendo no ambiente virtual o mesmo que no presencial.
1
3
Na pandemia, non houbo posibilidade de formación adecuada do profesorado para a nova situación. Isto provocou un retroceso, porque o modelo presencial foi trasposto ao virtual.
5
A docencia virtual non é só colgar PDF en Moodle. É preciso que inclúa un aspecto social (feedback, interacción...), o aspecto cognitivo (niveis complexos de cognición e non só verificación de contidos) e a participación efectiva dos alumnos no coñecemento.
?
O blended learning (combinación de momentos síncronos e momentos de estudo independente dos alumnos con axuda dun ordenador) xa esistía antes da Pandemia.
4
+ info
Lorem ipsum dolor Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Duis iaculis sit amet lectus nec accumsan. Suspendisse vel ex ut turpis gravida dictum et non nunc. Quisque consectetur at arcu et rutrum. Vivamus viverra lorem at nisl hendrerit.
2
De pouco vale equipar as escolas con materiais informáticos ou pedagóxicos se estes non se usan. (En Portugal, un estudo demostrou que non se sabía se os equipamentos fornecidos polo Goberno estaban a ser usados nas escolas).
Consideras que a Pandemia trouxo novas oportunidades no ensino? Cales? Que mudou para ti desde a Pandemia? Que consideras esencial para ofrecer un ensino virtual de boa calidade?
Fundação Dr. António Cupertino Miranda
Sesión 2
Sesión en liña dunha aula do programa "Eu e a minha reforma", organizada pola Fundación Dr. António Cupertino Miranda.
Participantes
Eu e a minha reforma
Obxectivos
Programa de capacitación financeira e dixital dirixido a maiores de 55 anos.
Mellorar o coñecemento dos alumnos sobre produtos financieiros e dixitais. Crear hábitos para evitar fraudes.
Para reflexionar
Motivacións
Lema
Labor social
O programa tenta dar resposta a situacións cotiás que preocupan as persoas. Os alumnos son tamén acompañados socialmente no proceso de aprendizaxe.
Eu e a minha reforma
7 participantes SBLENDID2 profesores da FPCEUP Alumnos e docentes do programaRepresentantes da Fundación
Coñezo os meus dereitos?
Coñezo os meus deberes?
Sobre cales teño máis dúbidas?
CUESTIÓNS PLANTEXADAS AOS ESTUDANTES NO MÓDULO OBSERVADO
Sobre cales teño máis certezas?
Xoves 3/3/22 (tarde)
Cunha esperanza de vida de 90 anos é importante que os cidadáns coiden da saúde e do diñeiro.A incapacitación dixital é un problema para a autonomía das persoas.
É necesario ser dixitalmente competentes e financieiramente educados.
Sería posible ofrecer sesións en liña á cidadanía desde as EOI para crear un vínculo con ela?Poden os cursos en liña atraer más alumnos?
Fundação Dr. António Cupertino Miranda
No poupar está o ganho
Obxectivos
Programa dirixido a escolas do Porto e a súa área metropolitana.
Formación de profesores (diploma).Capacitación dixital. Inculcar cultura do aforro.
Para reflexionar
Participantes
Portugal
Olimpiadas
Antes da Pandemia, a Fundación organizaba esta competición interescolar para motivar os alumnos e as escolas a formar parte do programa.
25%
No poupar está o ganho
+10
3000
convocatorias
alumnos
650
clases
Sesión 3
Sesión en liña dunha aula do programa "No poupar está o ganho", organizada pola Fundación Dr. António Cupertino Miranda.
Participantes
7 participantes SBLENDID Alumnos e docentes do programaRepresentantes da Fundación
Venres 4/3/22 (mañá)
Poderían as EOI establecer lazos cos institutos, con algunha iniciativa virtual para darse a coñecer entre potenciais alumnos?
do currículo pode ser escollido pola propia escola. Moitas optan por participar no programa.
Nunha clase de educación secundaria presencial, a docente de "No poupar está o ganho" dirixíase aos alumnos através de videoconferencia proxectada na pizarra dixital. Desde alí facía preguntas e mostraba as distintas aulas do museo virtual creado para introducir os contidos da sesión. Neste caso, os billetes de euro e a súa simboloxía. Por cada pregunta acertada, a clase gañaba puntos que, no final, se traducían en euros.
Sesión observada
Tecnologias Educativas
7 participantes SBLENDID1 profesor FPCEUPPonentes. 2 docentes da U. Porto: Rita SindeCatarina Sousa
Sesión 4a
Venres 4/3/22 (mañá)
Sesión na área de Tecnologias Educativas da Universidade do Porto na que nos informaron sobre os procesos de formación continua do profesorado.
Participantes
5 piares da innovación educativa na U.Porto
Premio de Excelencia Pedagóxica
Proxectos de innovación tecnolóxica
Unidades curriculares InovPed
Proxectos Europeos
Formación para docentes
Cal é a túa opinión sobre os piares nos que se basea a innovación educativa da Universidade do Porto? Cal cres que é a importancia dos premios educativos?
Para reflexionar
Sesión 4b
Venres 4/3/22 (mañá)
Resumo de comentarios sobre a a innovación educativa na Universidade do Porto expresados pola ponente Margarida Amaral, do Departamento de Tecnologias Educativas da U. Porto.
O departamento de Tecnologias Educativas da Universidade do Porto está formado por un equipo multidisciplinar que inclúe unha enxeñeira e varios técnicos audiovisuais.
1
3
A U. Porto conta con dúas plataformas para o ensino: Moodle (repositorio para ensino presencial) e Academia UP (concibido para ensino virtual).
5
Entre os cursos que elaboran, atópanse moitos dirixidos a docentes. En 2018, lanzaron, en colaboración coa Faculdade de Letras da U Porto un curso de competencia dixital para profundar na innovación do ensino das linguas estranxeiras.
?
En 2020, coa Pandemia, creáronse 180 horas de webinars en tan só 11 días. A asistencia aos cursos organizados foi, no entanto, disminuíndo a medida que avanzaba o tempo e a situación melloraba.
4
2
Desde 2015, o departamento crea MOOCs que, na presentación presencial da primeira edición, congregaron a máis de 100 persoas.
Wooclap, Socrative, Kahoot e Mentimeter son algunhas das APPS que se empregan na U Porto para fomentar as tecnoloxías en clase. Úsalas? Usas algunha outra? Cal é a vantaxe de empregalas?
RESUMO MOBILIDADE
Aprendizaxes
Agradecementos
Ao CAFI por organizar a mobilidade e ás miñas compañeiras de aventura polas boas horas de conversas e intercambio de opinións. Se completas o formulario que aparece abaixo, tamén a ti.
+info
- Nulla pulvinar vitae orci sagittis pellentesque.
- Etiam dictum scelerisque augue, nec pulvinar turpis elementum id.
- Etiam rutrum imperdiet odio, dignissim varius tortor.
- Mauris accumsan ante nisl, id faucibus lacus tincidunt at.
Oportunidades
Que parte dos cambios forzados pola Pandemia quedarán connosco no futuro? Cales ofrecen posibilidades de mellorar a docencia e chegar a máis xente?
Próximos pasos
Este formulario de Google pretende recoller impresións de docentes das EOI de Galicia con respecto a temas tratados ou xurdidos en conversas durante a Mobilidade.
Porto 3 e 4 de marzo de 2022
Neste fío de Twitter recóllense as valoracións que fixemos as 7 participantes na mobilidade.