sblendid porto
María José
Created on February 25, 2022
More creations to inspire you
COUNTRIES LESSON 5 GROUP 7/8
Presentation
STAGE2- LEVEL1-MISSION 2: ANIMATION
Presentation
LIBRARIES LIBRARIANS
Presentation
WORLD WILDLIFE DAY
Presentation
FOOD AND NUTRITION
Presentation
IAU@HLPF2019
Presentation
SPRING IN THE FOREST 2
Presentation
Transcript
Mobilidade Sblendid á
Reunión organizativa23 de febreiroAquí puxémonos cara
Os apuntamentos visuais de Diana Pastoriza dánnos unha visión do artigo
Para írmonos preparando cara o que nos espera no Porto, lemos un artigo sobre a situación do ensino dixital desde o comezo da pandemia....
E agardamos aprender moito...
Puxémonos en marcha
1º DÍA POLA MAÑÁ
Nesta reunión falamos dos avances no esnino en liña desde a pandemia. Analizamos a situación actual desde a perspectiva dos dous últimos anos.Tamén falamos das claves do éxito do ensino presencial!
Os apuntamentosvisuais da nosa compañeira do CAFI, Diana Pastoriza, falan por si sos.Grazas, Diana!
O alumnado está a demandar cada vez máis a asistencia ás clases en liña. Flexibilidade horaria
Sofía
Carlinda
A certificación dos cursos virtuais para o profesorado esixirá a aplicación dun modelo pedagóxico específico.
Rui
O modelo de autonomía nas escolas portuguesas permitíu que os nenos fosen quen de planificar o seu traballo durante o ensino a distancia
Angelica
As claves do éxito no ensino sempresencial son fundamentalmente tres
Que haxa avance cognitivo
Asunción de responsabilidade por parte do alumnado
Presenza social
As claves do éxito para un curso semipresencial
Interesarse pola asistencia do alumnado.
Dar retroalimentación
Creación e participación en foros
Involucrar o alumnado na planificación do curso
Coñecer o alumnado. Dirixirse ao alumnado polo seu nome.
1. Presenza social
O alumnado debe asumir papeis dentro da aula. Por exemplo:
Moderar os foros
Preparar preguntas para os foros
2. Responsabilidade do alumnado
Contextualizar: crear un escenario.
Na presentación dos contidos
Diversidade.
Profesorado facilitador.
Para que poida haber avance cognitivo é necesario que se conxuguen termos de diferentes aspectos:
Facer xurdir unha necesidade.
3. Avance cognitivo
Escrita colaborativa.
Participación de todo o alumnado.
Tipos de tarefas que traballen habilidades complexas:
Toma de decisións, planificación do alumnado.
Emitir xuizos de valor.
3. Avance cognitivo
Respecto da propiedade intelectual
Programación datada pero flexible
Autoavaliación - autonomía
Avaliación por pares
Xestión da propia aprendizaxe
Calendarización
Previsibilidade
Outros aspectos importantes
Visita virtual á Fundación Cupertino de MirandaCursos de alfabetización dixital e financieira
1º DÍA POLA TARDE
Visita virtual á Fundación Cupertino de MirandaClase para nenos sobre os tipos de moeda e visita virtual ao museo da moeda.
2º DÍA POLA MAÑÁ
2º DÍAVisita ao núcleo tecnolóxicoe de Innovación Pedagóxica da UP.
Unha vez máis a visión clarificadora de Diana Pastoriza no segundo día de observación
E ademais ... compartimos experiencias.
apuntamentos visuais: @diana-pastoriza@mjveigad María José Veiga Díaz
e se queressaber máis,síguenos