Want to make creations as awesome as this one?

Transcript

Mobilidade Sblendid á

Reunión organizativa23 de febreiroAquí puxémonos cara

Os apuntamentos visuais de Diana Pastoriza dánnos unha visión do artigo

Para írmonos preparando cara o que nos espera no Porto, lemos un artigo sobre a situación do ensino dixital desde o comezo da pandemia....

E agardamos aprender moito...

Puxémonos en marcha

1º DÍA POLA MAÑÁ

Nesta reunión falamos dos avances no esnino en liña desde a pandemia. Analizamos a situación actual desde a perspectiva dos dous últimos anos.Tamén falamos das claves do éxito do ensino presencial!

Os apuntamentosvisuais da nosa compañeira do CAFI, Diana Pastoriza, falan por si sos.Grazas, Diana!

O alumnado está a demandar cada vez máis a asistencia ás clases en liña. Flexibilidade horaria

Sofía

Carlinda

A certificación dos cursos virtuais para o profesorado esixirá a aplicación dun modelo pedagóxico específico.

Rui

O modelo de autonomía nas escolas portuguesas permitíu que os nenos fosen quen de planificar o seu traballo durante o ensino a distancia

Angelica

As claves do éxito no ensino sempresencial son fundamentalmente tres

Que haxa avance cognitivo

Asunción de responsabilidade por parte do alumnado

Presenza social

As claves do éxito para un curso semipresencial

Interesarse pola asistencia do alumnado.

Dar retroalimentación

Creación e participación en foros

Involucrar o alumnado na planificación do curso

Coñecer o alumnado. Dirixirse ao alumnado polo seu nome.

1. Presenza social

O alumnado debe asumir papeis dentro da aula. Por exemplo:

Moderar os foros

Preparar preguntas para os foros

2. Responsabilidade do alumnado

Contextualizar: crear un escenario.

Na presentación dos contidos

Diversidade.

Profesorado facilitador.

Para que poida haber avance cognitivo é necesario que se conxuguen termos de diferentes aspectos:

Facer xurdir unha necesidade.

3. Avance cognitivo

Escrita colaborativa.

Participación de todo o alumnado.

Tipos de tarefas que traballen habilidades complexas:

Toma de decisións, planificación do alumnado.

Emitir xuizos de valor.

3. Avance cognitivo

Respecto da propiedade intelectual

Programación datada pero flexible

Autoavaliación - autonomía

Avaliación por pares

Xestión da propia aprendizaxe

Calendarización

Previsibilidade

Outros aspectos importantes

Visita virtual á Fundación Cupertino de MirandaCursos de alfabetización dixital e financieira

1º DÍA POLA TARDE

Visita virtual á Fundación Cupertino de MirandaClase para nenos sobre os tipos de moeda e visita virtual ao museo da moeda.

2º DÍA POLA MAÑÁ

2º DÍAVisita ao núcleo tecnolóxicoe de Innovación Pedagóxica da UP.

Unha vez máis a visión clarificadora de Diana Pastoriza no segundo día de observación

E ademais ... compartimos experiencias.

apuntamentos visuais: @diana-pastoriza@mjveigad María José Veiga Díaz

e se queressaber máis,síguenos