ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
1
ASPECTOS DA ELABORACIÓN DOS MATERIAIS
2
Que estrutura tedes deseñada para a vosa plataforma dixital de acordo coa aula presencial: presentación como diario semanal / por unidades / por temas? En cada unha das unidades que tedes na plataforma dixital como estruturades os contidos para que o alumnado atope sempre estruturas semellantes?Isabel - Marco
3
Como están deseñados os vosos cursos semipresenciais? No sentido de cómo artellástedes as actividades/tarefas para que o que fagan na sesión semipresencial sexa continuidade do que fagan na presencial e viceversa e así se enlacen un tipo de sesións coas outras para que quede un todo máis homoxéneo e non dúas formas de dar clase por separado?Isabel
4
Que recursos preferides empregar para a elaboración dos materiais? As ferramentas de Moodle ou outras plataformas de aula virtual ou outras aplicacións externas? Por que?IsabelVerde: Deseño e estrutura
do curso. Vínculo coa plataforma
5
Empregades o sistema de avaliación e progreso que está na base da plataforma de Moodle para a proposta de avance nos itinerarios didácticos ou non? Parécevos útil?IsabelAzul: Moodle
6
Qué opción de Moodle empregades para presentar os contidos? Editades directamente a unidade ou escolledes outras opcións coma a opción libro, por exemplo, para poder distribuilos en páxinas?CarmenLaranxa:
Elaboración e
consulta de materiais
7
Hai algunha tarefa de Moodle que repitades en todas as unidades, por exemplo: un glosario? Cales son as tarefas que funcionan mellor?Nuria/Cudi
8
Xunto co curso, elaborastes materiais de apoio/ axuda para as persoas que non están familiarizadas co entorno Moodle (titoriais, vídeotitoriais, foros de consulta técnica)? Coa experiencia acumulada ata o momento, botades en falta algún recurso de axuda específico?Susana
9
Que tipo de materiais empregástedes para a creación dos vosos cursos semipresenciais? Todo material real (artigos, vídeos, programas de radio, etc.) exentos de dereitos de autor?Sonia/Cudi
10
Empregades libro de texto? Se a resposta e non, por que non?Sonia/ Isa Rama
11
Cando elaborades os materiais para cada unidade, tedes un múnero máximo de audios, actividades de compresión oral. etc. establecidos para cada unidade? Nuria/Cudi
12
O material elaborado é propio 100%? Utilizastes material existente pero coa posibilidade de compartir libremente?Susana /Cudi
13
14
ASPECTOS DA TITORIZACIÓN DOS CURSOS
15
Como se recomenda xestionar a titorización de alumnado que non asiste ás aulas presenciais con regularidade/coa regularidade que conviría?Susana
16
Como organizades á titoría ao redor dunha dúbida específica que vos formula un alumno/a? SoniaVioleta: Titorización individual
17
Que estratexias de dinamización empregades para manter a motivación e a implicación dos participantes na aula virtual? Como están respondendo ás vosas expectativas?Sonia/ Isa RamaMarrón: Comunicación co alumnado
18
Cómo enfocades a titorización individual?AnabelVerde: Autonomía e autorregulación
do alumnado
19
Existen momentos específicos de titorización individual?LauraVermello: Avaliación e calificacións
20
Cales son as caracteristicas que debe ter unha profesora titora dun curso semi?NuriaNegrita: Preguntas soltas
21
Que tipo de feedback lle proporcionades ao alumnado a través de Moodle? E que ferramentas empregades para proporcionarllo segundo a actividade?Susana
22
Activades un foro de discusión/dúbidas para cada unidade? Se é o caso, que tal funcionan? O alumnado participa activamente?Carmen
23
Cal é a canle de comunicación asíncrona co alumnado? Non topades limitacións no sistema de mensaxería de Moodle?Anabel
24
Poderiades explicar de que xeito se pode facer un uso efectivo do foro de novas?Nuria
25
Tedes incluído nos materiais vídeos instructivos sobre o uso da plataforma? Pensades que serían útiles ou o alumnado é suficientemente autónomo?Anabel - Marco
26
Existe algún tipo de cuestionario semanal/mensual no que o alumnado poida deixar constancia dos progresos relativos á autorregulación e a satisfacción cos contidos do curso?Anabel
27
Para todas as actividades/tarefas que faga o alumnado na aula virtual, configurástedes o libro de avaliación de Moodle? para ter así un seguimento e poderlle facer unha avaliación continua ao alumnado.
28
Pensades que o e-portfolio é unha boa ferramenta de titorización e de avaliación formativa? Carmen
29
En qué medida utilizades o libro de calificacións de Moodle?Laura
30
Que porcentaxe de contidos é impartido na aula virtual de forma asíncrona e que porcentaxe é impartido na aula presencial?Laura/ Isa Rama
31
Que lle recomendades a un alumno/a do nivel básico que pide unha ferramenta dixital para a autocorrección da expresión escrita? Bastaría mostrarlle como funciona a ferramenta de corrección ortográfica e gramatical de Libre Office / Word? Coñecedes outras apps ou ferramentas útiles e sinxelas para este fin?Marco
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100