Observación Hibernia College
Nuria
Created on April 26, 2022
More creations to inspire you
INTERNATIONAL EVENTS
Presentation
THE EUKARYOTIC CELL WITH REVIEW
Presentation
INTRO INNOVATE
Presentation
FALL ZINE 2018
Presentation
BRANCHES OF U.S. GOVERNMENT
Presentation
QUOTE OF THE WEEK ACTIVITY - 10 WEEKS
Presentation
MASTER'S THESIS ENGLISH
Presentation
Transcript
Estadía de observación
Difusión
22-23 de abril 2022
Apoio ao alumnado
Identidade docente e orientación
Retos e oportunidades
The learning path
Blended
Máster de educación
Clase presencial
Tecnoloxías de futuro: Cohort app
Ferramentas dixitais
Content development courses
CMS & LMS
O éxito do alumnado
Máster de educación
Máster de educación
Máster de educación
- 55% presencial
- Sesións en persoa 2 veces ao mes en sábado
- Prácticas en persoa
- 45% en liña
- Os contidos publícanse os luns e son baixo demanda do alumnado
- Padlets, blogs de discusión moderados por titores
- Webinarios en directo polas tardes (debatindo se gravar)
- Online drop-ins: similares a unha titoría, pero en liña e voluntarias, informais
- Biblioteca en liña
Blended
Entrega da tarefa
Webinarios para resolver dúbidas
Xornadas presenciais
Webinars específicos da materia
Foro de axuda para a tarefa
Webinar relacionado coa tarefa
Publicación da tarefa
Webinar introductorio
Contido da sesión
The learning path
Ensino semi
Compromiso
Equilibrio
Motivación
Flexibilidade
Conexións
Identidade
Retos e oportunidades
- como ser
- como actuar
- como entender
Experiencia peroal
Factores ambientais
Interacción cos demais
Reflexión
Que é o ensino-aprendizxe
Filosofía persoal
Identidade
Identidade docente e orientación
Fundamental
- Avaliación continua: tarefas semanais de reflexión, portafolios dixitais
- FAQ + moito tempo adicado as primeiras semanas a dar directrices
- Fomento da asistencia aos webinarios ao ser presenciais
- Atención á inclusión e á diversidade
- Equipo de apoio non académico: actividades extraescolares, comité de compromiso do estudante, representantes de estudantes (adestrados a nivel nacional no National Student Engagement Program)
- Asociación de antigo alumnado
Apoio ao alumnado
7Cs
Continuidade
Conexións
Comunicación
Consenso
Continuidade
Colaboración
Compromiso
O éxito do alumnado
Colaboración entre os creadores de contido e o equipo de máis de 20 persoas encargado da parte dixital.Todo accesible desde a mesma páxina web e visualmente atractivo.Varias fases de revisión de contidos durante a súa creación, e despois periodicamente.
CMS (Contido)Páxina web de Hibernia CollegeMoodle-MyHELMS, Zoom, Office363, Cohort, Portfolio, Biblioteca, Apoio, NovasLMS (Aula Virtual)MyHELMS (Moodle adaptado as súas necesidades)
CMS & LMS
- Planificación
- Desenvolvemento
- Revisión
- Presentacións multimedia
- Vídeos e podcasts
- Actividades reflexivas
- Actividades colaborativas
- Quizzes
- Actividades de lectura e investigación
Content development process
Desenvolvemento do contido xunto co/a autor/a
Revisión do/a autor/a
Derradeira revisión do material, que xa está listo para o alumnado.
O/a autor/a desenvolve o contido e envíao ao equipo de deseño
Planificación do contido e feedback
Orientación do/a autor/a
Planificación do módulo
Content development process
FuturoClass (Zoom plug in)Descript (Editor audio/video)Planet eStream (YouTube privado)Analytics e intelixencia artificial
Na actualidadeArticulate Rise (Contido interactivo) Articulate Storyline (Presentacións multimedia)VideoVyond (Vídeos animados)Ferramentas de MoodleH5PCohortPadlet
Ferramentas dixitais
Tecnoloxías de futuro: Cohort app
GUÍA DE USO
+ Info
- A app pode descargarse en Google Play Store.
- A app permite acceder á plataforma para asistir ás videoconferencias.
- A app facilita a consulta do calendario (webinarios, titorias, prazos de entrega...) e dos recursos na biblioteca en liña.
Clase presencial
Como o alumnado vén de lonxe, o ideal é preparar unha clase na que quede claro que hai unha razón para estar alí presencialmente.Nas primeiras sesións, déixase moi claro o funcionamento.Flipped Classroom: o alumnado ten que vir con traballo feito da casa.Na clase presencial o alumnado obtén feedback da persoa titora e dos/as compañeiros/as.
Ana M. Ramos Moro
Alicia Eizaguirre Santillán
Vanesa Rodríguez Juíz
Auria Rodríguez Gómez
Nuria P. Calvo Blanco
Susana Aldao Linares
Grazas!