Want to make creations as awesome as this one?

Transcript

Estadía de observación

Difusión

22-23 de abril 2022

Apoio ao alumnado

Identidade docente e orientación

Retos e oportunidades

The learning path

Blended

Máster de educación

Clase presencial

Tecnoloxías de futuro: Cohort app

Ferramentas dixitais

Content development courses

CMS & LMS

O éxito do alumnado

Máster de educación

Máster de educación

Máster de educación

  • 55% presencial
  • Sesións en persoa 2 veces ao mes en sábado
  • Prácticas en persoa
  • 45% en liña
  • Os contidos publícanse os luns e son baixo demanda do alumnado
  • Padlets, blogs de discusión moderados por titores
  • Webinarios en directo polas tardes (debatindo se gravar)
  • Online drop-ins: similares a unha titoría, pero en liña e voluntarias, informais
  • Biblioteca en liña

Blended

Entrega da tarefa
Webinarios para resolver dúbidas
Xornadas presenciais
Webinars específicos da materia
Foro de axuda para a tarefa
Webinar relacionado coa tarefa
Publicación da tarefa
Webinar introductorio
Contido da sesión

The learning path

Ensino semi

Compromiso

Equilibrio

Motivación

Flexibilidade

Conexións

Identidade

Retos e oportunidades

  • como ser
  • como actuar
  • como entender

Experiencia peroal

Factores ambientais

Interacción cos demais

Reflexión

Que é o ensino-aprendizxe

Filosofía persoal

Identidade

Identidade docente e orientación

Fundamental

  • Avaliación continua: tarefas semanais de reflexión, portafolios dixitais
  • FAQ + moito tempo adicado as primeiras semanas a dar directrices
  • Fomento da asistencia aos webinarios ao ser presenciais
  • Atención á inclusión e á diversidade
  • Equipo de apoio non académico: actividades extraescolares, comité de compromiso do estudante, representantes de estudantes (adestrados a nivel nacional no National Student Engagement Program)
  • Asociación de antigo alumnado

Apoio ao alumnado

7Cs
Continuidade
Conexións
Comunicación
Consenso
Continuidade
Colaboración
Compromiso

O éxito do alumnado

Colaboración entre os creadores de contido e o equipo de máis de 20 persoas encargado da parte dixital.Todo accesible desde a mesma páxina web e visualmente atractivo.Varias fases de revisión de contidos durante a súa creación, e despois periodicamente.

CMS (Contido)Páxina web de Hibernia CollegeMoodle-MyHELMS, Zoom, Office363, Cohort, Portfolio, Biblioteca, Apoio, NovasLMS (Aula Virtual)MyHELMS (Moodle adaptado as súas necesidades)

CMS & LMS

  • Planificación
  • Desenvolvemento
  • Revisión
  • Presentacións multimedia
  • Vídeos e podcasts
  • Actividades reflexivas
  • Actividades colaborativas
  • Quizzes
  • Actividades de lectura e investigación

Content development process

Desenvolvemento do contido xunto co/a autor/a
Revisión do/a autor/a
Derradeira revisión do material, que xa está listo para o alumnado.
O/a autor/a desenvolve o contido e envíao ao equipo de deseño
Planificación do contido e feedback
Orientación do/a autor/a
Planificación do módulo

Content development process

FuturoClass (Zoom plug in)Descript (Editor audio/video)Planet eStream (YouTube privado)Analytics e intelixencia artificial

Na actualidadeArticulate Rise (Contido interactivo) Articulate Storyline (Presentacións multimedia)VideoVyond (Vídeos animados)Ferramentas de MoodleH5PCohortPadlet

Ferramentas dixitais

Tecnoloxías de futuro: Cohort app

GUÍA DE USO

+ Info

  • A app pode descargarse en Google Play Store.
  • A app permite acceder á plataforma para asistir ás videoconferencias.
  • A app facilita a consulta do calendario (webinarios, titorias, prazos de entrega...) e dos recursos na biblioteca en liña.

Clase presencial

Como o alumnado vén de lonxe, o ideal é preparar unha clase na que quede claro que hai unha razón para estar alí presencialmente.Nas primeiras sesións, déixase moi claro o funcionamento.Flipped Classroom: o alumnado ten que vir con traballo feito da casa.Na clase presencial o alumnado obtén feedback da persoa titora e dos/as compañeiros/as.

Ana M. Ramos Moro
Alicia Eizaguirre Santillán
Vanesa Rodríguez Juíz
Auria Rodríguez Gómez
Nuria P. Calvo Blanco
Susana Aldao Linares

Grazas!