Observación Hibernia College
Nuria
Created on April 26, 2022
More creations to inspire you
IAU@HLPF2019
Presentation
SPRING IN THE FOREST 2
Presentation
HUMAN RIGHTS
Presentation
BLENDED PEDAGOGUE
Presentation
VALENTINE'S DAY PRESENTATION
Presentation
WOLF ACADEMY
Presentation
EXPLLORING SPACE
Presentation
Transcript
Estadía de observación
Difusión
22-23 de abril 2022
Apoio ao alumnado
Identidade docente e orientación
Retos e oportunidades
The learning path
Blended
Máster de educación
Clase presencial
Tecnoloxías de futuro: Cohort app
Ferramentas dixitais
Content development courses
CMS & LMS
O éxito do alumnado
Máster de educación
Máster de educación
Máster de educación
- 55% presencial
- Sesións en persoa 2 veces ao mes en sábado
- Prácticas en persoa
- 45% en liña
- Os contidos publícanse os luns e son baixo demanda do alumnado
- Padlets, blogs de discusión moderados por titores
- Webinarios en directo polas tardes (debatindo se gravar)
- Online drop-ins: similares a unha titoría, pero en liña e voluntarias, informais
- Biblioteca en liña
Blended
Entrega da tarefa
Webinarios para resolver dúbidas
Xornadas presenciais
Webinars específicos da materia
Foro de axuda para a tarefa
Webinar relacionado coa tarefa
Publicación da tarefa
Webinar introductorio
Contido da sesión
The learning path
Ensino semi
Compromiso
Equilibrio
Motivación
Flexibilidade
Conexións
Identidade
Retos e oportunidades
- como ser
- como actuar
- como entender
Experiencia peroal
Factores ambientais
Interacción cos demais
Reflexión
Que é o ensino-aprendizxe
Filosofía persoal
Identidade
Identidade docente e orientación
Fundamental
- Avaliación continua: tarefas semanais de reflexión, portafolios dixitais
- FAQ + moito tempo adicado as primeiras semanas a dar directrices
- Fomento da asistencia aos webinarios ao ser presenciais
- Atención á inclusión e á diversidade
- Equipo de apoio non académico: actividades extraescolares, comité de compromiso do estudante, representantes de estudantes (adestrados a nivel nacional no National Student Engagement Program)
- Asociación de antigo alumnado
Apoio ao alumnado
7Cs
Continuidade
Conexións
Comunicación
Consenso
Continuidade
Colaboración
Compromiso
O éxito do alumnado
Colaboración entre os creadores de contido e o equipo de máis de 20 persoas encargado da parte dixital.Todo accesible desde a mesma páxina web e visualmente atractivo.Varias fases de revisión de contidos durante a súa creación, e despois periodicamente.
CMS (Contido)Páxina web de Hibernia CollegeMoodle-MyHELMS, Zoom, Office363, Cohort, Portfolio, Biblioteca, Apoio, NovasLMS (Aula Virtual)MyHELMS (Moodle adaptado as súas necesidades)
CMS & LMS
- Planificación
- Desenvolvemento
- Revisión
- Presentacións multimedia
- Vídeos e podcasts
- Actividades reflexivas
- Actividades colaborativas
- Quizzes
- Actividades de lectura e investigación
Content development process
Desenvolvemento do contido xunto co/a autor/a
Revisión do/a autor/a
Derradeira revisión do material, que xa está listo para o alumnado.
O/a autor/a desenvolve o contido e envíao ao equipo de deseño
Planificación do contido e feedback
Orientación do/a autor/a
Planificación do módulo
Content development process
FuturoClass (Zoom plug in)Descript (Editor audio/video)Planet eStream (YouTube privado)Analytics e intelixencia artificial
Na actualidadeArticulate Rise (Contido interactivo) Articulate Storyline (Presentacións multimedia)VideoVyond (Vídeos animados)Ferramentas de MoodleH5PCohortPadlet
Ferramentas dixitais
Tecnoloxías de futuro: Cohort app
GUÍA DE USO
+ Info
- A app pode descargarse en Google Play Store.
- A app permite acceder á plataforma para asistir ás videoconferencias.
- A app facilita a consulta do calendario (webinarios, titorias, prazos de entrega...) e dos recursos na biblioteca en liña.
Clase presencial
Como o alumnado vén de lonxe, o ideal é preparar unha clase na que quede claro que hai unha razón para estar alí presencialmente.Nas primeiras sesións, déixase moi claro o funcionamento.Flipped Classroom: o alumnado ten que vir con traballo feito da casa.Na clase presencial o alumnado obtén feedback da persoa titora e dos/as compañeiros/as.
Ana M. Ramos Moro
Alicia Eizaguirre Santillán
Vanesa Rodríguez Juíz
Auria Rodríguez Gómez
Nuria P. Calvo Blanco
Susana Aldao Linares
Grazas!