Imos realizar unha pequena investigación sobre mulleres que desempeñan roles de dirección en empresas para realizar unha entrevista a cada unha delas que publicaremos na nosa canle de Youtube. O alumnado terá que decidir roles para o equipo de redacción, produción, guionización e as nenas e nenos que desempeñarán roles de presentador/a e entrevistador/a dos diferentes programas.
1/8
1/8
Estamos traballando as diferentes formas de medir as cousas e, unha vez chegados ao concepto masa, imos facer unha entrevista ao peixeiro e á froiteira para que nos expliquen como realizan esa tarefa e as ferramentas das que fan uso; con todo iso realizamos un vídeo explicativo.
2/8
Creamos unha pequena curtametraxe ficticia sobre o ciberacoso con todo o equipo técnico e actores do centro. Farémonos cunha tea verde que utilizaremos coa técnica de Chromakey e así crear o ambiente apropiado para a filmación.
3/8
4/8
Creamos unha canle de TV onde comentamos as novas que lemos durante a semana nos diferentes periódicos.
5/8
Queremos explicar como realizamos un experimento de física e para iso escribimos un guión e posteriormente un storyboard para finalmente crear o videotitorial.
Imos demostrar como usar a factorización a partir dun problema matemático sinxelo que explicaremos con ferramentas como ShowMe ou Explain Everything.
6/8
7/8
Imos crear unha pequena horta escolar polo que precisamos que o alumnado explique cada paso tanto na sementeira como no seu mantemento. Así que imos crear un videotitorial por capítulos e unha guía creada, por exemplo, con Snapguide, na que expliquemos polo menos 3 dos pasos en vídeo.
Temos compañeiros que non coñecen moi ben como funcionan algunhas aplicacións, polo que imos producir algúns videotitoriais que sirvan como manual de usuario para guialos paso a paso no seu uso máis básico.
8/8