Imos seleccionar varios elementos informativos sobre o uso e abuso de alimentos baixos en calorías na nosa dieta alimenticia obtidos dende diversas fontes, os cales incluiremos no noso caderno de aula para diferentes traballos.
1/3
Estamos creando un banco de recursos para abordar o proxecto sobre astros do universo e utilizaremos Trello para crear varios taboleiros. Cada un dos membros do grupo enviará información ao taboleiro correspondente. Necesitamos información de diferentes elementos do universo tanto información textual como gráfica. Lembrade poñer as etiquetas acordadas no grupo de redacción.
2/3
Na elaboración dos proxectos sobre enerxías renovables, cada grupo de alumnado ten que levar a cabo unha dinámica de creación de produto diferente polo que cada líder de grupo ten que invitar aos integrantes en Trello ou Evernote e establecer os roles de cada quen dentro da elaboración do proxecto.
3/3