5.6. Anotacións nos PDFs entregados como tarefa

Anotacións nos PDFs entregados como tarefa

Anotacións nos PDF das tarefas

Para os casos nos que o alumnado entrega un PDF como solución a unha tarefa, as tarefas de tipo entrega de ficheiros incorporan a funcionalidade de poder corrixir directamente e facer anotacións sobre o propio arquivo PDF entregado polo alumnado.

Desta maneira, o profesorado pode realizar correccións directamente sobre o traballo entregado polo alumnado (sempre que sexa en formato PDF) e o propio alumnado poderá ver estas correccións como complemento á nota recibida e os comentarios achegados polo(a) profesor(a).

Cando o profesorado entra na pantalla de cualificación das tarefas (Ver/cualificar todas as entregas), pode acceder ao editor PDF que está integrado no EVA, premendo en primeiro lugar na icona "Cualificación".

Anotacións no PDF da tarefa

A continuación, deberá pulsar sobre a opción “Lanzar o editor PDF” que se mostra como un enlace na parte inferior da pantalla de cualificación de cada tarefa entregada polos alumnos.

Anotacións no PDF

Con esta acción iníciase o editor PDF abrindo automáticamente en pantalla o ficheiro PDF entregado polo alumno para esta tarefa. Na parte superior do editor PDF aparece a barra de ferramentas que inclúe botóns que nos permiten insertar texto, introducir trazos, incorporar figuras, resaltar determinadas partes do contido, debuxar, ... etc.

Todas as anotacións realizadas con este editor por parte do profesor/a da materia gárdanse automáticamente.

Anotacións no PDF

Cando o profesorado xa cualificou a tarefa, o alumnado poderá visualizar o seu PDF modificado polo/a profesor/a, pulsando sobre a opción "Ver PDF con anotacións", que aparece na parte inferior da pantalla da entrega da tarefa.

Última modificación: Luns, 10 de Decembro do 2018, 17:31