3.4. Xestión das credenciais dos alumnos

Xestión das credenciais dos alumnos

Con frecuencia, sobre todo ao principio de cada curso, algún dos nosos alumnos olvida as súas credenciais (datos de acceso) á plataforma EVA polo que se fai necesario unha pantalla desde onde o profesor poida restaurar estas credenciais dos seus propios alumnos.

Esta é a finalidade desta ferramenta do EVA, é dicir, trátase de facilitar a restauración das credenciais dos/as alumnos/as. Os/as profesores/as dos grupos poden restaurar as credenciais do alumnado, no caso de perda do contrasinal.

Xestión de credenciais

Esta acción, “Restaurar Credenciais”, restaura a credencial do alumno xenerando outra. En canto o/a alumno/a inicie sesión co seu usuario requirirase que cambie o contrasinal.

Opcións do/a profesor/a

Unha vez seleccionado Xestión de Credenciais, aparece unha pantalla con un formulario para filtrar os/as alumnos/as dos cales o usuario/a é profesor/a ou titor/a. Pódese filtrar por centro, grupo e materia.

As accións dispoñibles nesta pantalla son as seguintes:

• Seleccionador de centro : Centros nos que o/a usuario/a é docente.
  • Seleccionador de Grupo : Grupos nos que o/a usuario/a é docente.
  • Seleccionador de Materia: Materias nos que o/a usuario/a é docente.
  • Filtrar: Aplica os filtros seleccionados no formulario
  • Vaciar Filtros: Elimina os filtros seleccionados

Restaurar credenciais

As accións dispoñibles nesta pantalla son as seguintes:

• Restaurar credenciais
  • Histórico

Restaurar credenciais

As accións dispoñibles cando se fai clic no botón “Restaurar credenciais” son:

• Gardar modificacións: Automáticamente actualiza o contrasinal do/a alumno/a poñendo un novo contrasinal por defecto, de maneira que se lle pedirá ao alumno que cambie este novo contrasinal no próximo inicio de sesión.
  • Cancelar: Volve á pantalla de credenciais do alumnado.

Restaurar credenciais

Cando o/a alumno/a inicie sesión por primeira vez pediráselle que actualice o contrasinal mostrándolle a seguinte pantalla:

Histórico

No momento en que se restablece o contrasinal do/a alumno/a, aparece na acción un ollo.

Restaurar credenciais

Ao premer sobre o ollo, aparece unha pantalla co histórico de modificacións, sobre ese/a alumno/a, do contrasinal.

Aparecen dúas opcións:

Cancelar: Volve á pantalla credenciais do alumnado.

Imprimir: Aparece un informe no formato pdf, co histórico de modificacións do/a alumno/a.

Restaurar credenciais

Ao premer sobre o botón “Imprimir” aparece unha listaxe co nome de todos os/as alumnos/as coas columnas:

• Nome e apelidos do/a alumno/a.
  • Usuario.

Última modificación: Mércores, 25 de Setembro do 2019, 00:16