6. Comunicación de incidencias
O equipamento distribuído pola Consellería de Educación nos centros educativos conta co soporte da UAC a onde deben dirixirse os centros para comunicar as incidencias.
Unha vez detectada a incidencia é recomendable que tente tipificala (ver capítulos 4 e 5 desta guía) e se poña en contacto coa UAC para notificala.
Para a comunicación sería recomendable que enviara un correo electrónico cos seguintes datos:
Remitente: conta de correo oficial do centro.
Destinatario: uac@edu.xunta.es
Asunto: indique que se trata dunha incidencia de Encerado Dixital Interactivo e tente especificar a dotación na que se recibiu (ABALAR fase I, ABALAR fase II, aulas Dixitais, dotación xenérica de centro...etc.)
Corpo da mensaxe: proporcione os datos necesarios como:
-
código do centro
- dotación á cal pertence o encerado (ABALAR fase I, ABALAR fase II, aulas Dixitais, dotación xenérica de centro...etc.)
-
número de serie do encerado (pode consultar este documento para buscalo http://www.smarttech.com/kb/084327)
-
cor do led de estado
-
descrición o máis detallada posible da incidencia e dos pasos seguidos para a súa identificación.
Licenciado baixo a Licenza Creative Commons Recoñecemento Compartir igual 4.0