Mensaxe de erro

• Warning: array_flip(): Can only flip STRING and INTEGER values! en DrupalDefaultEntityController->load() (liña 175 de /srv/www/drupal/htdocs/includes/entity.inc).
  • Warning: array_flip(): Can only flip STRING and INTEGER values! en DrupalDefaultEntityController->cacheGet() (liña 391 de /srv/www/drupal/htdocs/includes/entity.inc).

Publicación das puntuacións definitivas e a relación de excluídos definitivos do baremo no corpo de profesores de escolas oficiais de idiomas, especialidades de chinés e xaponés

Mar, 23/10/2012 - 08:31

Xúntase o Anuncio do 10 de outubro de 2012, da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos, polo que se comunica a publicación das puntuacións definitivas e a relación de excluídos definitivos do baremo no corpo de profesores de escolas oficiais de idiomas, especialidades de chinés (592004) e xaponés (592013), aberto mediante o Anuncio, desta Dirección xeral do 24 de xullo de 2012 (Diario Oficial de Galicia do 10 de agosto).

Menú Advertisement

Interinidades e substitucións