Mensaxe de erro

• Warning: array_flip(): Can only flip STRING and INTEGER values! en DrupalDefaultEntityController->load() (liña 175 de /srv/www/drupal/htdocs/includes/entity.inc).
  • Warning: array_flip(): Can only flip STRING and INTEGER values! en DrupalDefaultEntityController->cacheGet() (liña 388 de /srv/www/drupal/htdocs/includes/entity.inc).

Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional

Mér, 17/10/2012 - 09:30

Xúntase resolución provisional de axudas concedidas ou denegadas a centros privados concertados para a contratación de auxiliares de conversa coa finalidade de mellorar a competencia lingüística do alumnado en linguas estranxeiras.

Contra esta resolución provisional poderán formular alegacións e achegar os documentos que se consideren pertinentes ata o día 26 de outubro de 2012, inclusive.

Por mor dunha maior axilidade na xestión, poden adiantar as posibles alegacións e renuncias por fax ao número 981 54 65 50. O que non exclúe facelo oficialmente co selo de rexistro de envío ou correo postal.

Menú Advertisement

Centros concertados