Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional

e-Twinning

Volver a programas a e accións

Que é eTwinning?

Servizo central de apoio

Servizo nacional de apoio

Actualidade

Preinscripción curso de formación eTwinning 2.0

Ganadores dos Premios Nacionais eTwinning 2012

Embaixadores e embaixadoras eTwinning.

Etwining

Premio

A profesora Carmen Fernández do IES de Poio foi galardoada co Premio europeo eTwinning 2011 polo seu proxecto "Teaching easch other", dentro da categoría especial, "mellor proxecto en español", patrocinado polo Ministerio de Educación.

Máis información

cómicNeste proxecto varios centros europeos crearon un cómic que conta as aventuras dunha pulga viaxeira nos países dos centros participantes.

Este proxecto constitúe un exemplo de traballo colaborativo que supera obstáculos que poideran ser considerados insalvables a primeria vista: cinco idiomas diferentes, múltiples estilos de dibujo, alumnos de diferentes niveis educativos... Un intelixente plan de traballo fixera posible un produto final de gran calidade, dipoñible en sete idiomas e no que cada alumno participou dunha experiencia educativa innovadora e inolvidable.

Este proxecto recibiu o recoñecemento á súa calidade co Premio Nacional eTiwinning 2010. Máis información

titorial