Mensaxe de erro

• Warning: array_flip(): Can only flip STRING and INTEGER values! en DrupalDefaultEntityController->load() (liña 175 de /srv/www/drupal/htdocs/includes/entity.inc).
  • Warning: array_flip(): Can only flip STRING and INTEGER values! en DrupalDefaultEntityController->cacheGet() (liña 391 de /srv/www/drupal/htdocs/includes/entity.inc).

Puntuacións provisionais e relación de excluídos do baremo no corpo de profesores de música e artes escénicas, para impartir docencia na Escola Superior de Arte Dramática en caracterización e indumentaria, espazo escénico e técnicas escénicas

Mar, 31/07/2012 - 10:38

Xúntase o Anuncio do 26 de xullo de 2012, da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos, polo que se comunica a publicación das puntuacións provisionais e a relación de excluídos do baremo no corpo de profesores de música e artes escénicas, para impartir docencia na Escola Superior de Arte Dramática de Galicia nas especialidades de caracterización e indumentaria (594442), espazo escénico (594448) e técnicas escénicas (594456), aberto mediante o Anuncio do 31 de maio de 2012, desta Dirección xeral (DOG do 13 de xuño) e modificado por corrección de erros publicado no Diario Oficial de Galicia do 19 de xuño de 2012.

• O prazo de reclamacións será de dez días naturais contados a partir do día seguinte ao da publicación deste anuncio no Diario Oficial de Galicia.

Menú Advertisement

Interinidades e substitucións