O director xeral de Educación clausura as VI Xornadas de Ensino Empresa celebradas no IES Marqués de Suanzes, de Ferrol

Ao longo da semana pasaron polo centro máis dun millar de alumnos e alumnas das distintas familias de formación profesional

Ven, 12/02/2010 - 09:30

O director xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación, José Luis Mira, clausurou hoxe as VI Xornadas Ensino Empresa, no IES Marqués de Suances, en Ferrol. Este centro acolleu ao longo de toda a semana charlas en torno ás distintas familias de formación profesional, ás que asistiron preto de mil alumnos e alumnas, así como profesores do propio centro ferrolán, de Fene e As Pontes. Ademais, participaron nas xornadas representantes das empresas relacionadas cos sectores das familias profesionais que se imparten no IES Marques de Suances. Así foron presentados o últimos avances en electricidade, electrónica, metal, madeira e automoción.

Durante a súa intervención José Luis Mira recordou que a información presentada estes días ''é de gran interese tanto para o alumnado como para o profesorado do centro'', ao que engadiu que ''os contidos dos relatorios que se foron desgranando abriranvos novas expectativas tanto na necesidade da actualización continua como de cara a inserción laboral dos aquí presentes''.

No acto de clausura entregouse aos asistentes o material informativo e de traballao utilizado nas xornadas, e o convenio marco de colaboración entre a Consellería de Educación e a Asociación de Empresarios Ferrolterra para a promoción da formación profesional inicial nas comarcas de Ferrol, Eume e Ortegal.

As xornadas

O luns 8 de febreiro o IES Marques de Suances acolleu relatorios en torno a familia profesional da electricidade, coa presenza dun representante de Schneider Electric, que falou sobre 'Solucións eléctricas para eficiencia enerxética'; e outro de Electrosón Galicia, que tratou a 'Seguridade en maquinaria industrial'. O segundo día o programa desenvolveuse en torno á electrónica, sobre a que falaron os delegados de Televés, coa charla 'Televisión Dixital Terrestre'; e o da UAC, sobre o 'Sistemas de Voz IP baseados en Asterisk'.

O mércores a familia presentada ante os estudantes foi o metal. Ao longo do día estiveron presentes poñentes de 3M, que falaron da 'Protección persoal'; mentres que membros de Praxais, abordaron o tema dos 'Gases de protección soldadura, aplicacións e tendencias'.Pola súa parte, a empresa Artabro Sandeu aportou os seus coñecementos sobre o 'Deseño e desenrolo de bens de equipos'; e pechou a xornada Panatec, co relatorio 'Equipos de inspección'.

O sector da madeira, tratado onte contou coa presenza de delegados da empresa GT Artabria, que falaron da 'Xestión de almacéns de carpenta'; seguido polo encargado de Hettich, que presentou o relatorio 'Maquinaria e ferraxes de carpinteria'; e Virutex, que presentou a Canteadora Portátil.

As xornadas pecháronse hoxe coa presenza de máis de catrocentos alumnos e alumnas, así como os profesores da familia da automoción. Interveu o Grupo AD Regueira, que presentou a súa empresa. A continuación os representantes de Fergase deron a coñecer as cabinas de pintura e automatismo, mentres que os de Bertón falaron da diagnose no automóvil. Aguado Automoción concluíu co relatorio 'Alineado tridimensioal e novas tecnoloxías de equilibrado'.

O centro organizador do acto conta no seu haber con tres estudantes gañadores nas Skills Spain, Olimpíadas españolas de Formación Profesional. Así, Alba Pardo Fernández e Mª del Carmen Aldereguía Prado lograron a medalla de ouro na categoría de vehículos industriais; mentres que Rubén Pico logrou clasificarse para competir nas Skills World celebrada en Calgary, Canadá, na categoría de carrozaría.

Xunto ao director xeral de Educación, no acto de clausura estiveron a concelleira de Educación de Ferrol, Mercedes Carbajales; o presidente da asociación de empresarios Ferrolterra, José Ramón Franco; e o presidente da Confederación de empresarios de Ferrolterra, Eume e Ortegal, José Rilo; así como o director do IES Marques de Suanzes e organizador das actividades, Enrique Pazo.