Resolución do V Concurso de Podcasts Radio na biblio en colaboración coa CRTVG (Radio Galega)

Mar, 16/05/2023 - 10:47
r

Publícase a Resolución do 15 de maio relativa á convocatoria da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa de 21 de marzo de 2023, do V Concurso de Podcasts – Radio na biblio, destinado a centros públicos non universitarios de titularidade da Consellería de Cultura, Educación Formación Profesional e Universidades, en colaboración coa Radio Galega (CRTVG), no contexto do PLAN LÍA de Bibliotecas Escolares (Lectura, Información e Aprendizaxe).

Concédense os premios que se relacionan no anexo I da devandita resolución, polos traballos que se especifican nas distintas modalidades. Os podcasts seleccionados serán difundidos pola Radio Galega a través da súa páxina www.diariocultural.gal; así mesmo, serán difundidos a través dos medios web da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades (web de Bibliotecas Escolares de Galicia e outros).