Título node Learning object

Finanzas para todos 2020
Mér, 29/01/2020 - 11:16
Finanzas para todos 2020

Concurso, organizado polo Banco de España e a Comisión Nacional do Mercado de Valores (CNMV) dentro do marco do Plan de Educación Financeira que ten a finalidade de promover a cultura financeira da poboación máis nova do noso país.

Consiste nun xogo de preguntas tipo test sobre cuestións económicas e financeiras desenvolto en dúas fases eliminatorias: unha primeira fase on-line e unha segunda fase presencial.

Poderán participar neste concurso o alumnado de centros educativos con domicilio en España rexistrados no Programa de Educación Financeira 2019/2020 que se atopen cursando, na data da inscrición, 3º ou 4º da E.S.Ou., bacharelato ou ciclos formativos de grao medio.

Na fase presencial do concurso -unha vez superada a fase on-line- unicamente poderá participar un equipo por centro educativo, formado por cinco alumnos e alumnas coordinados e coordinadas, necesariamente, por un ou dous profesores e/ou profesoras do mesmo centro.

A fase on-line non require número máximo nin mínimo de alumnado participante.

Os centros educativos que desexen participar no concurso deben rexistrarse no Programa de Educación Financeira do curso 2019/2020 a través do seguinte formulario online e marcar cun "si" o campo: Desexo inscribirme no concurso de coñecementos financeiros.

Se o centro supera a fase on-line do concurso e desexa participar na fase presencial, deberá:

- Remitir a ficha de inscrición do Anexo I destas bases á dirección finanzasparatodos@bde.es antes das 23:59h horas do 30 de abril de 2020.