Título node Learning object

Concurso Programa "A Misión. Pola inclusión, Pasa á acción!"
Xov, 31/10/2019 - 13:02
Concurso Programa "A Misión. Pola inclusión, Pasa á acción!"

A Fundación Caser presenta a segunda edición do programa de sensibilización educativa "A Misión. Pola inclusión, Pasa á acción!", que facilita aos docentes ferramentas que lles permitirán traballar, nas súas aulas de primaria, a Competencia Crave Social e Cidadá.

O Programa ten como obxecto sensibilizar aos escolares de 6 a 12 anos inclusive, en materia de inclusión, aceptación e empatía cara ás persoas dependentes e/ou con discapacidade.

O Programa está dirixido aos cursos 1º, 2º, 3º (Categoría A) e 4º, 5º e 6º (Categoría B), do conxunto dos centros educativos localizados en todo o territorio nacional.

O período de inscrición e participación terá lugar entre o 1 de outubro de 2019 e o 29 de marzo 2020, ambos inclusive.

Máis información na seguinte ligazón: