Educación axusta as unidades dos centros educativos ás necesidades de escolarización do vindeiro curso

Tras a revisión dos datos definitivos de matrícula, o DOG publica hoxe a orde pola que se modifican as unidades dos centros de ensino públicos

O departamento educativo mantén os mesmos criterios que nos últimos anos, que é deixar de ofertar aqueles centros que conten con cinco ou menos nenos matriculados

Nestes momentos, e para atender a demanda de escolarización das zonas máis dinámicas desde o punto de vista demográfico, a Consellería ten programado -algúns xa en fase de obras- a construción de seis novos centros escolares que entrarán en funcionamento nos vindeiros anos

Lun, 29/07/2019 - 13:26

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional vén de rematar a revisión da matrícula e das unidades e postos de traballo docentes dos centros escolares públicos nos niveis de educación infantil, educación primaria e educación especial para o vindeiro curso 2019/20, un proceso habitual que se leva a cabo todos os anos antes do inicio de cada curso co fin de adecuar a estrutura de cada centro educativo ao alumnado que ten matriculado.

Conforme aos datos definitivos de matrícula, o vindeiro curso escolar deixarán de prestar servizo educativo 6 escolas unitarias, debido ao baixo nivel de alumnado nestes centros. Cómpre sinalar que a Consellería mantén, un ano máis, o criterio de que haxa como mínimo seis alumnos matriculados.

Trátase, na provincia da Coruña, das EEI de Portocubelo (4 matrículas) e de O Viso (5 matrículas), ambas no concello de Carnota; da EEI O Seixo en Mugardos (5 matrículas) e o CEIP da Polveira en Trazo (4 matrïculas). Na provincia de Pontevedra deixarán de prestar servizo a EEI de Arcos de Furcos en Cuntis (3 matrículas) e a EEI de Zamáns en Vigo (5 matrículas). Estas escolas suman entre todas un total de 26 alumnos que, en todo caso, teñen asegurada unha praza escolar noutro centro educativo próximo.

Reorganización de unidades

Tamén cada ano, atendendo aos datos oficiais de matrícula, lévase a cabo un proceso de reorganización de unidades dentro dos propios centros educativos que leva consigo, ben a creación de novas unidades, ben a supresión doutras e o reagrupamento en función do incremento ou diminución de alumnado. Así mesmo, habilitáronse unidades (sen creación) para o suposto de desdobramentos de aulas cando existe un incremento puntual ou circunstancial do número de alumnos ou alumnas pero non hai perspectivas que garantan que esa situación se consolide nos vindeiros anos. Os datos globais das unidades por provincias son os que a seguir se detallan:

Supresións

Creacións

Habilitacións

Totais

A Coruña

Lugo

Ourense

Pontevedra

TOTAIS

Os datos concretos poden consultarse no Diario Oficial de Galicia de hoxe (*).

Esta decisión da Consellería responde á obriga de realizar unha xestión eficiente dos recursos educativos sostidos con fondos públicos, adecuándoos tanto ás necesidades educativas de cada zona como á realidade social.

Centros de nova construción programados

Precisamente tendo en conta esas necesidades e para atender a demanda de escolarización en determinadas zonas de maior dinamismo demográfico, nestes momentos a Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional ten programado a construción de seis novos centros escolares -ben xa en obras, ben en programación- que entrarán en servizo os vindeiros anos.

Trátase dos CEIP Novo Mesoiro (A Coruña), de Milladoiro (Ames), de Arteixo, de Vilalonga (Sanxenxo), de Pazos de Rei (Tui), e o novo Sagrado Corazón (Lugo), que absorben uns preto de 23 millóns de euros de investimento público, aos que hai que engadir outras 14 obras de ampliación noutros tantos centros xa existentes.