Título node Learning object

No CEIP A Cristina traballamos con E-Dixgal
Ven, 16/06/2017 - 12:59
No CEIP A Cristina traballamos con E-Dixgal

O CEIP A Cristina de Carballo comezou a súa andadura no Proxecto de Educación Dixital no curso 2014/ 2015. Ao longo destes tres cursos puidemos desenvolver as enormes posibilidades que ofrece este proxecto. Ademais en cada curso impleméntanse novas funcionalidades que nos axudan no noso labor docente e repercuten positivamente no proceso de ensino- aprendizaxe.

Durante o curso 2016/17 o alumnado de 5º de Educación Primaria iniciouse no traballo con E-Dixgal. A adaptación foi rápida e en pouco tempo a totalidade do alumnado manexaba con soltura as novas ferramentas das que dispoñían. Tamén as familias se foron adaptando ao ver que os nen@s asimilaban de xeito moi natural o cambio e non había dificultades destacables para seguir con normalidade o curso (exercicios, traballos,  probas,...)

Menús Learning object node R