Título node Learning object

Período de inscrición

Do 01/03/2017 ao 15/04/2017

Convoca

Fundega, Fundación para ou Desenvolvemento Educativo de Galicia.

Información

Convócanse axudas ao estudo para o alumnado que durante o curso académico 2017/18 realice estudos dos niveis de educación infantil, primaria, secundaria, bacharelato e ciclos formativos nas provincias de Pontevedra e A Coruña.

Participantes

Alumnos que durante o curso académico 2017/2018, realicen estudos dos niveis de educación infantil, primaria, secundaria, bacharelato e ciclos formativos das provincias de Pontevedra e A Coruña. Como límite xeneral non poderá solicitar axuda o alumnado maior de 18 anos no momento da convocatoria, salvo o de FP.

Dotación

A axuda como norma xeral terá unha dotación económica máxima de 2.000 euros por beneficiario.

Requisitos

As axudas contribuirán a sufragar os gastos derivados da elección dun centro escolar obxecto do interese da familia, independentemente da súa titularidade pública ou privada e da existencia de calquera réxime de concerto económico. As axudas servirán para sufragar os custos de matrícula ou cantidades satisfeitas por un concepto equivalente.

A duración das axudas será dun curso escolar. A mesma poderase manter, se así se solicita, en cursos sucesivos senón hai cambio nas circunstancias socioeconómicas que motivaron a axuda e o aproveitamento escolar sexa adecuado.