Título node Learning object

Ven, 03/02/2017 - 12:51
Logo ODYSSEUS

Convoca

Unidade de Cultura Científica do Instituto Nacional de Técnica Aeroespacial (INTA).

O proxecto Odysseus II está financiado polo Programa Europeo Horizonte 2020 para investigación e innovación, en virtude do acordo Nº 640218 e está apoiado por un sólido consorcio formado por 14 socios e 4 organizacións de apoio procedentes de 11 países europeos.

Destinatarios/as

Alumnado con idades comprendidas entre os 7 e os 22 anos. Poderán participar:

• Skywalkers: de 7 a 13 anos (nados/as entre o 1 de abril de 2003 e o 31 de marzo de 2010, ambos incluídos)
  • Pioneers: de 14 a 19 anos (nados/as entre o 1 de abril de 1997 e o 31 de marzo de 2003, ambos incluídos)
  • Explorers: de 17 a 22 anos (nados/as entre o 1 de abril de 1994 e o 31 de marzo de 2000, ambos incluídos)

Obxectivo

Dar a coñecer o mundo da exploración espacial á mocidade europea a través de diferentes actividades educativas, nas que se combinará a aprendizaxe científica con experiencias prácticas.

Condicións

Os gastos de viaxe e aloxamento -billetes de avión / tren, aloxamento, comidas e seguro- para participar nas Finais Rexionais e Internacional estarán cubertos pola organización do Concurso Odysseus II, de acordo co establecido, e dentro duns límites razoables. Os gastos derivados de acompañantes,  gastos correntes, etc., correrán a cargo dos participantes ou os seus patrocinadores.

Prazo

Ata o 31 de marzo de 2017.

Dotación

• Grand Premio: Viaxe ao Centro Espacial de Guayana. Diploma de "Novo Embaixador Europeo do Espazo".
  • Gañadores Nacionais: Viaxe á cidade onde se realice a semifinal rexional. Medalla conmemorativa gañadores. Todos os participantes recibirán un certificado de participación no Concurso de Odysseus II.
  • Premio Finalistas: un telescopio computarizado para cada alumno finalista - gañadores das semifinais rexionais. Viaxe á cidade onde se realice a Final Internacional (gastos de viaxe, aloxamento, manutención, seguros, visitas e participación no evento).