Título node Learning object

CEIP A Ramallosa: O uso do programa Anki na aula
Xov, 24/11/2016 - 23:34
O uso do programa Anki na aula

Comezamos a usar Anki nas aulas con 3 clases de 6º. Anki é unha das mellores aplicacións informáticas para estudar, segundo o sistema de repetición espaciado SRS (as siglas Spaced Repetition System en inglés), un algoritmo que axuda na aprendizaxe de todo tipo de contidos, neste caso a lingua inglesa. Trátase de pequenas “fichas” cunha frase en galego ou inglés e a súa tradución correspondente—que espera en aras—en canto o alumno adiviñe o significado correcto.

Debido ao feito de que o lector nativo das aulas en cuestión só fala inglés e portugués, e para manter un rigor en termos de coherencia lingüística, rógase ao alumnado que a lingua de tradución sexa o galego. Desta forma se crean “feixes” ou decks nos ordenadores de cada alumno, que logo se exportan para o uso xeral da clase. Deste xeito, aproveitase a creación e orixinalidade de todas, e sobre todo ese material lingüístico en estado bruto e simple (pero moi correcto). Trátase dunha metodoloxía extremadamente eficaz e transversal. Os estudantes nin se dan conta do feito de estar aprendendo grandes cantidades de vocabulario e sintaxe.