O conselleiro de Cultura e Educación visita o CEIP Sada y sus contornos tras as obras de ampliación que elevan a máis de un millón de euros o investimento da Xunta de Galicia neste centro

Os traballos consistiron na construción dun novo aulario, con capacidade para 125 escolares, nunha reforma dos aseos da planta soto para conectala coa ampliación e cunha remodelación da fachada

As alumnas e alumnos poderán volver xa en xaneiro ás aulas, tras cursar o primeiro trimestre noutras instalacións

Lun, 05/01/2015 - 12:25
O conselleiro de Cultura e Educación visita o CEIP Sada y sus contornos

O conselleiro de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, Xesús Vázquez Abad, visitou hoxe o CEIP Sada y sus Contornos tras as obras realizadas nestes últimos meses para a ampliación do centro, dando resposta ás demandas da comunidade educativa, e que elevaron o investimento da Xunta neste centro ata máis de un millón de euros.

O conselleiro quixo lembrar o forte investimento en novas infraestruturas educativas que o seu departamento está a realizar na cidade herculina e na súa área de influencia. “Este curso inaugurouse o novo aulario do CEIP Vales Vilamarín, en Betanzos, e acabamos de rematar a ampliación do CEIP Emilia Pardo Bazán, na Coruña. Así mesmo,temos xa en marcha a construción do novo CEIP de Oleiros, dos IES de Carral e Culleredo. Estamos a falar dun investimento de máis de 17,1 millóns de euros que pon de manifesto o noso compromiso coa comunidade educativa destes concellos”.

Durante o seu percorrido polo centro o titular do departamento educativo da Xunta estivo acompañado polo alcalde de Sada, Ernesto Anido; polo director do centro, Miguel Ángel Gayoso; polo secretario xeral técnico da Consellería, Jesús Oitavén Barcala; pola delegada da Xunta na Coruña; Belén do Campo; polo alcalde de Sada, Ernesto Anido, e polo xefe territorial da Consellería na provincia, Indalecio Cabana, entre outras autoridades e persoal responsable da obra.

Un novo aulario

Os traballos de ampliación, cun orzamento de máis de 680.000 euros, consistiron na construción dun novo aulario con capacidade para 125 alumnas e alumnos, aproveitando o desnivel da parcela para utilizar a cuberta do novo volume como zona de patio de xogos. A nova edificación- cunha superficie construída total de 498,80 m²- albergará 3 aulas de educación infantil, 2 aulas de primaria e 1 aula de apoio-ANPA, ademais dos servizos comúns correspondentes e o local de instalacións.

Ademais, reformouse a zona de aseos da planta soto do edificio existente co fin de crear unha conexión directa entre este e a ampliación. Por último, para mellorar a imaxe do conxunto e poñer en valor o edificio modernista, cambiouse o cerramento existente na fachada cara o porto deportivo por outro máis permeable que permite ver a fachada e o mar.

Estas obras súmanse ás realizadas desde 2009 de substitución da estrutura do teito e dos canalóns, así como de construción dos taboleiros e listóns que forman os faldóns da cuberta. Ademais, cambiouse o illamento térmico baixo a cuberta, substituíuse esta por outra de tella cerámica e os paneis do falso teito e perfís que o soportan. Así mesmo, realizáronse diversas melloras no pavimento e instalacións do centro e, neste mesmo ano, traballos de pintura e de reforma da tabiquería lixeira. O CEIP Sada y sus Contornos forma parte tamén do Proxecto Abalar (con dúas aulas Abalar) e recibe periodicamente achegas da Consellería para equipamento e ampliación de fondos.