Mensaxe de erro

• Warning: array_flip(): Can only flip STRING and INTEGER values! en DrupalDefaultEntityController->load() (liña 175 de /srv/www/drupal/htdocs/includes/entity.inc).
  • Warning: array_flip(): Can only flip STRING and INTEGER values! en DrupalDefaultEntityController->cacheGet() (liña 388 de /srv/www/drupal/htdocs/includes/entity.inc).

Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional

Xov, 19/12/2013 - 08:40

Xúntase a Resolución provisional das axudas concedidas e denegadas a centros privados concertados para a contratación de auxiliares de conversa coa finalidade de mellorar a competencia lingüística do alumnado en linguas estranxeiras coa cantidade asignada a cada centro, os centros que non acadan a axuda e a relación de solicitudes excluídas.

• Contra esta resolución provisional poderán formular alegacións e achegar os documentos que se consideren pertinentes ata o día 20 de decembro de 2013 inclusive.

Menú Advertisement

Centros concertados