RESOLUCIÓN INICIATIVA ARCO 2020/21

Resolución do 30 de xullo de 2020, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, para a posta en marcha de accións de Apoio, Reforzo de Competencias e Orientación dirixidas a centros públicos de educación primaria e secundaria dependentes da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional, en réxime de concorrencia competitiva, cofinanciado polo Fondo Social Europeo, durante o curso 2020/21.

Modificación Resolución Arco 20/21

RESOLUCIÓN PROVISIONAL ARCO 2020/2021

RESOLUCIÓN PROVISIONAL DE CENTROS SELECCIONADOS E EXCLUÍDOS CURSO 20/21

RESOLUCIÓN DEFINITIVA ARCO 2020/21

RESOLUCIÓN DEFINITIVA DE CENTROS SELECCIONADOS E EXCLUÍDOS CURSO 20/21 (Ordenados por código de centro)

Curso 20/21 Xestión da xustificación ante o Fondo Social Europeo (FSE)

• Informe PR 988 ABA-FSE que se obtén de Xade.

Aclaración á creación de subgrupos en Xade:

- en Nome do subgrupo deben poñer: Arco - Liña ... (1/2/3) - Curso e grupo (ex.: 5º A) – Materia (ex.: LCL) -  OP 2019

- en Descrición deben poñer: Alumnado reforzo Arco - Liña... (1/2/3) - Curso e grupo (ex.: 5º A) – Materia (ex.: LCL) – OP 2019

- unha vez creado o subgrupo deben crear unha nova sesión para el. A ruta é: Grupos Simples -> seleccionar grupo -> horario -> sesión (por exemplo Luns 9:00 LCL) -> darlle ao signo + e engadir unha sesión asignándoa ao subgrupo.

RESOLUCIÓN INICIATIVA ARCO 2019/2020

Resolución do 19 de decembro de 2019, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, para a posta en marcha de accións de Apoio, Reforzo de Competencias e Orientación dirixidas a centros públicos de educación primaria e secundaria dependentes da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional, en réxime de concorrencia competitiva, cofinanciado polo Fondo Social Europeo.

RESOLUCIÓN PROVISIONAL DE CENTROS SELECCIONADOS, NON SELECCIONADOS E EXCLUÍDOS CURSO 2019/20

RESOLUCIÓN DEFINITIVA DE CENTROS SELECCIONADOS, NON SELECCIONADOS E EXCLUÍDOS CURSO 2019/20

Curso 19/20 Xestión da xustificación ante o Fondo Social Europeo (FSE)

• Informe PR 988 ABA-FSE (non é o AL 988 ABA-FSE)  que se obtén de Xade, dispoñible, segundo indican os responsables da aplicación, a mediados de xuño.

Aclaración á creación de subgrupos en Xade:

- a creación dos subgrupos deberá realizarse antes do 5 de xuño.

- en Nome do subgrupo deben poñer: Arco - Liña ... (1/2/3) - Curso e grupo (ex.: 5º A) – OP 2018

- en Descrición deben poñer: Alumnado reforzo Arco - Liña... (1/2/3) - Curso e grupo (ex.: 5º A) – OP 2018

Manual Participa 1420

Instrucións para cubrir o 1º cuestionario "Produtividade Participantes" Participa 1420