Skip to Content

Comisión de seguimento do estado das instalacións, bienio académico 2018/20.

Para accederes á composición do/a...

  • Consello escolar, preme aquí.
    • Comisión económica, preme aquí.
    • Comisión de convivencia, preme aquí.
    • Comisión da biblioteca, preme aquí.
    • Comisión de seguimento do estado das instalacións, preme aquí.
  • Equipo directivo, preme aquí. (inclusive información de contacto)
  • Claustro.
    • Comisión de coordinación pedagóxica (CCP), preme aquí. (inclusive información de contacto)
    • Listaxe de titorías, preme aquí. (inclusive información de contacto)
    • Listaxe de profesorado sen cargo, preme aquí. (inclusive información de contacto)
  • Persoal de administración e servizos, preme aquí.
  • Xunta de persoas delegadas e subdelegadas, preme aquí.

A continuación podes consultar os membros da comisión de seguimento do estado das instalacións:

Seguimento do estado das instalacións.
Presidencia. Juan Carlos Pérez Mestre.
Xefatura de estudos. Olga López Míguez.
Secretaría. Esther Padín Vidal.
Representantes do profesorado. Mª del Carmen Redondo Pérez.
  Mª Ángeles Fernández González.
Representante das persoas responsables de alumnado. Mercedes Paz Valle.
Representante do persoal de administración e servizos.
Lourdes Domínguez Balboa.
Representante do alumnado Andrea Fátima Area Effio.

Encargarase do estado das instalacións facendo unha revisión visual do estado das mesmas conforme ao seguinte calendario:

  • 1ª quincena de maio para o 2º de bacharelato.
  • 1ª quincena de xuño para a ESO e 1º de bacharelato.



page | by Dr. Radut